Πολιτισμικό σοκ, μυσταγωγία. Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η εμφάνιση της Καναδής τραγουδίστριας, συνθέτη και μουσικού στο Ηρώδειο. Ένα sold out Θέατρο, απήλαυσε το “ξωτικό” των κέλτικων ήχων στις πιο μαγευτικές στιγμές του.
Η ώρα 9.10 και η Loreena Mckennitt εμφανίζεται μέσα σε αποθέωση. Την συνοδεύει η βασική της ορχήστρα, αποτελούμενη από 5 άτομα, όλοι τους δεξιοτέχνες και άριστοι καλλιτέχνες, με αψεγάδιαστο ήχο και φωτισμό. Σε κάποιες συνθέσεις, η ορχήστρα αυτή πλαισιωνόταν και από γνωστούς και καταξιωμένους Έλληνες και Σύριους μουσικούς, οι οποίοι έπαιζαν κανονάκι (Πάνος Δημητρακόπουλος), λύρα (Σωκράτης Σινόπουλος) και ούτι (Haig Yazdjian). Το πρώτο μέρος διήρκησε μια ώρα, οι κέλτικοι και folk ήχοι συνεπήραν το πολυπληθές ακροατήριο της Loreena, με την ίδια την Mckennitt να συμμετέχει ενεργά, παίζοντας άρπα, ακορντεόν, πιάνο και πλήκτρα, πέρα από τα φωνητικά της μέρη. Τα “Ages Past, Ages Hence” και “Lost Souls” από τον τελευταίο της δίσκο, το “Lost Souls”, συγκλόνισαν, με την folk, world & country αύρα τους να δένει ιδανικά με παλαιότερα κομμάτια της, όπως το “Penelope' s Song”.
Ακολουθεί ένα διάλειμμα 20 λεπτών και η Loreena Mckennitt ξαναβγήκε στις 10.30, παίζοντας για άλλη μια ώρα, συμπεριλαμβανομένου και του encore, όπου στο “Tango To Evora” την συνόδευσε και η Ευανθία Ρεμπούτσικα, παίζοντας βιολί. Το “The Visit” είχε ασφαλώς την τιμητική του, με τους κέλτικους ήχους του “Bonny Portmore” να ενώνονται με μαγευτικό τρόπο με τους παραδοσιακούς του “The Lady Of Shalott”. Το προσωπικό και υπεραγαπημένο “Marrakesh Night Market”, με τα αιθέρεια φωνητικά της Mckennitt και την ακουστική του μαγεία ήταν μια στιγμή ικανή να κάνει το χρόνο να παγώσει.
Ο τρόπος που η Loreena καταφέρνει να μετουσιώνει σε ήχους τις εικόνες, εμπειρίες και αναμνήσεις από τα ταξίδια της ανά τον κόσμο είναι μοναδικός. Ο θεατής γίνεται μέρος του μαγευτικού αυτού συνδυασμού των world, ethnic και folk μουσικών επιλογών της καλλιτέχνιδος, παγιδευμένος σε μια συγκινητική συναυλία. Όπως δήλωσε και η ίδια, είναι πρόθυμη να μας ξανάρθει σύντομα.
Για το Rock Overdose,
Μιχάλης Τσολάκος
Φωτογραφίες: Χριστίνα Κατσαρού