Η τελευταία πρωτοβουλία υπεύθυνης απόλαυσης της Heineken "Η ανατολή ανήκει στους μετριοπαθείς πότες". Μείνετε μέσα στα όρια σας για να απολαύστε ότι σας προσφέρει η νύχτα, ακριβώς μέχρι το πανέμορφο τελείωμα της.
Η Heineken λάνσαρε σήμερα την τελευταία της φάση στην παγκόσμια της προσέγγιση να ενθαρρύνει την υπεύθυνη κατανάλωση των προϊόντων της. Η επικοινωνιακή πλατφόρμα με τίτλο "Η ανατολή ανήκει στους μέτριους πότες", συνεχίζει να χρησιμοποιεί την Heineken, την παγκοσμίου φήμης premium μάρκα μπύρας, για να μεταφέρει και να ενισχύσει αυτό το σημαντικό μήνυμα.
Αυτή η πλατφόρμα είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της βραβευμένης παγκόσμια καμπάνιας "Άνοιξε τον κόσμο σου", η οποία γιορτάζει και ενθαρρύνει προγραμματικές συμπεριφορές των ενήλικων καταναλωτών. Η Heineken επέλεξε να λανσάρει αυτή τη καμπάνια στην εορταστική περίοδο ώστε να μεγιστοποιείται η προσοχή και ο αντίκτυπος του μηνύματος. Η καμπάνια θα πρωτοπροβληφθεί στους ενήλικους καταναλωτές μέσω του YouTube, του facebook, και της επίσημης ιστοσελίδας της Heineken.
Ο Alexis Nasard, Εμπορικός Διευθυντής της Heineken είπε: “Η Haineken έχει την ευκαιρία και την ευθύνη να ενθαρρύνει τους μέτριους πότες. Η καμπάνια ενισχύει την σημαντικότητα του να έχεις τον έλεγχο και γιορτάζει την μέτρια κατανάλωση χωρίς όμως να κάνει κήρυγμα. Θέλουμε να δείξουμε ότι το να απολαμβάνεις την Haineken με μέτρο μπορεί να είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι γνωριμίας με φίλους και εξερεύνησης νέων εμπειριών.”
Η καμπάνια "Η ανατολή ανήκει στους μέτριους πότες" θα προωθηθεί σε πολλά online και offline κανάλια, με μεγάλη έμφαση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Το βίντεο 85 δευτερολέπτων “The Sunrise”, ο θρυλικός ήρωας της Haineken, επιδεικνύει πώς να γιορτάζετε την νύχτα στο μέγιστο, ακόμα και αν δεν δεχτείτε μία μπύρα και διαλέξετε να πάρετε ένα ποτήρι κρασί.
Ο Cyril Charrzat, Διευθυντής της Global Haineken Brand, πρόσθεσε: “Στην ταινία, ο ήρωας μας δίνει ζωή στην πολύ δυνατή ιδέα του ότι δεν υπάρχουν όρια, όταν ξέρεις τα όρια σου. Αυτή η προσέγγιση σπάει το κατεστημένο των παραδοσιακών διαφημίσεων “απολαύστε υπεύθυνα” και παίρνει μία πολύ προοδευτική στάση, δείχνοντας ότι το να πίνεις υπεύθυνα είναι ένας μεγάλος στόχος. Η καμπάνια "Η ανατολή ανήκει στους μέτριους πότες" είναι ένα φυσικό επόμενο βήμα στην μακρόχρονη αφοσίωση μας για να ενθαρρύνουμε την υπεύθυνη κατανάλωση.”
Αυτή η καμπάνια έχει υποστηριχτεί από μία σειρά ψηφιακών δραστηριοτήτων. Αρχίζοντας στις 28 Νοεμβρίου, η καμπάνια αποκαλύφθηκε μέσα από ένα teaser σε τέσσερις πόλεις σε όλο τον κόσμο: Λονδίνο, Ho Chi Minh, Rio De Janiero και San Francisco. Καναπέδες με τον τίτλο #mysunrise, τοποθετήθηκαν στρατηγικά σε τοποθεσίες που πρόσφεραν την καλύτερη θέα για την ανατολή του ηλίου. Οι καταναλωτές ενθαρρύνθηκαν να στείλουν φωτογραφίες από τις καλύτερες στιγμές τους την ώρα της ανατολής στην σελίδα της Haineken στο Facebook.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το http://www.enjoyheinekenresponsibly.com/
Sponsored by Heineken