Οι Killswitch Engage συνεχίζουν να γράφουν υλικό για τον νέο τους δίσκο. Ο μπασίστας Mike D’ Antonio έγραψε στο internet:
“Οι Killswitch Engage θα μπουν στο studio τον Φεβρουάριο / Μάρτιο, άρα να περιμένετε την κυκλοφορία του νέου δίσκου το καλοκαίρι. Έχουμε ένα μικρό κενό στο γράψιμο έτσι ώστε ο Adam (Dutkiewicz, κιθάρα) να μπορέσει να...


