Το Rock Overdose είχε μια ενδιαφέρουσα κουβέντα με τον Αντώνη Δημητρίου ο οποίος είπε πολλά και ενδιαφέροντα για το παρελθόν του με τους ΕΝΔΕΛΕΧΙΑ, για τη μπάντα του SUGAR και για τον δίσκο τους “Πεζόδρομος”καθώς και για τα μελλοντικά τους σχέδια.
Rock Overdose: Αντώνη καταρχάς θα θέλαμε λίγα λόγια για την δημιουργία του “Πεζόδρομου”.
Αντώνης Δημητρίου: Ο...
Read more
ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (πρώην ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ, SUGAR) στο Rock Overdose:”Θέλουμε ο κόσμος να μας τοποθετήσει μουσικά όπου εκείνος πιστεύει ότι ανήκουμε”.


