Oι SadDoLLs, το Ελληνικό συγκρότημα που κινείται στο χώρο του electro-gothic metal, σε λίγες ημέρες θα κυκλοφορήσει και επίσημα το δεύτερο στούντιο άλμπουμ του "Happy Deathday" το οποίο μας έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις!
Δεν είναι άλλωστε τυχαια τα όσα έγραψε ο συνεργάτης μας, Πάνος Warlord Μπούγαλης: "Δέν νομίζω ότι θα υπάρξει οπαδός του είδους που όταν θα ακούσει το "Happy Deathday" δε θα ενθουσιαστεί.Αποτελεί μια απο τις καλύτερες ελληνικές κυκλοφορίες στο gothic metal και αδράξτε την ευκαιρία να ακούσετε κάτι τόσο γλυκά κι άγρια όμορφο."
Ο Ζήσης Πετκανάς επικοινώνησε λοιπόν με τον κιθαρίστα της μπάντας, Paul EviLrose και στο παρακάτω player, μπορείτε να ακούσετε και να μάθετε τα πάντα για το ανερχόμενο συγκρότημα των SadDoLLs και τη νέα τους αυτή κυκλοφορία...
.jpg)
Μπορείτε να διαβάσετε τη κριτική του Rock Overdose για το cd "Happy Deathday" εδώ: http://rockoverdose.gr/news_details.php?id=7490
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ραντεβού με τους SadDoLLs για το "Happy DeathDay" Release Party το Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012 στις 8:00 μ.μ. στο Loop Bar (Πλατεία Αγίων Ασωμάτων 3, Αθήνα) και Dj Set : Sakis Darkface (W.E.B) με ΔΩΡΕΑΝ είσοδο!

Επισκεφθείτε το συγκρότημα στις παρακάτω σελίδες:
official website: www.saddolls.com Official facebook page : www.facebook.com/saddolls Official myspace profile: www.myspacec.om/saddollsband Official youtube channel: www.youtube.com/OFFICIALSADDOLLS Official twitter profile: www.twitter.com/SadDoLLsTheBand Official reverbnation profile: www.reverbnation.com/saddolls
.jpg)



