DAYLIGHT DIES – Τελείωσαν την ηχογράφηση του νέου δίσκου

Οι DAYLIGHT DIES τελείωσαν τις ηχογραφήσεις για τον καινούργιο τους δίσκο και θα ακολουθήσει το μιξάρισμα τον επόμενο μήνα.

 Η μπάντα δήλωσε:"Ο Nathan έκανε τα φωνητικά του αυτή την εβδομάδα και η φάση της ηχογράφησης του νέου δίσκου επιτέλους ολοκληρώθηκε.Ο δίσκος θα βρίσκεται στα χέρια του Jens Bogren των Fascination Street Studios για να αρχίσει το μιξάρισμα την 1η Απριλίου.Ο τίτλος του δίσκου και των τραγουδιών θα ανακοινωθεί σύντομα."

 

 

Για το Rockoverdose.gr

Πάνος Warlord Μπούγαλης

Comments

rockoverdose.gr