Ο κιθαρίστας των Metallica, Kirk Hammett, θυμάται ότι βαριόταν κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων του “Master Of Puppets” γιατί έπαιρνε πολύ καιρό στον Urlich να γράψει τα drums. Ο κιθαρίστας δήλωσε ότι καθόταν για μέρες, παίζοντας χαρτιά με τον Cliff Burton. Παρ’ όλη την καθυστέρηση όμως έχει πολύ καλές αναμνήσεις από την ηχογράφηση.
“Αυτός ο δίσκος είναι ο αγαπημένος μας. Παίζαμε με εκείνο το line up για περίπου τρία χρόνια. Ήταν σίγουρα η κορυφή μας. Για εμένα ο ήχος του “Master Of Puppets” είναι αυτός που έχει μία μπάντα όταν δουλεύει πολύ καλά.”
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στη συνέντευξη που έδωσε στο Rolling Stone.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



