Ένα από τα ίσως πιο ενοχλητικά πράγματα στην προσπάθεια να στήσεις μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook ήταν να δεις το μήνυμα που έλεγε ότι "η διαφήμισή σου δεν εγκρίθηκε λόγω του ότι περιέχει περισσότερο από 20% κείμενο". Αυτό το μήνυμα αποτελεί πλέον παρελθόν!
Αυτό σε γενικές γραμμές ήταν καλό γιατί εξανάγκαζε τα agencies και τους promoteurs να είναι πιο δημιουργικοί, βοηθώντας να έχουμε καλύτερα timeline. Από την άλλη όμως ήταν και ένας μεγάλος πονοκέφαλος που για τον γραφίστα προυπόθετε πολύ debug με το σχετικό 20% rule grid tool του FB μέχρι να πετύχει το σωστό ποσοστό στην εικόνα που συνόδευε τη διαφήμιση.
Όπως φαίνεται το Facebook αποφάσισε να καταργήσει το όριο αυτό και να το μετατρέψει σε μια πιο ευέλικτη μορφή επιτρέποντας τα πάντα αλλά με σαφή αναφορά στο ότι τα άνω του 20% σε text ενδέχεται να έχουν χαμηλότερο reach από αυτό που έχει κάποια διαφήμιση που τηρεί τον κανόνα.
Για κάποιους ίσως να μην σημαίνουν τίποτα τα παραπάνω. Κάποιοι θα πετάξουν τη σκούφια τους με αφορμή αυτό το νέο όμως!