Σύμφωνα με το KOMO News, οι δύο "επικές" “Home Away” συναυλίες των Pearl Jam στο Safeco Field του Seattle τα βράδια της Τετάρτης και Παρασκευής βοήθησαν να συγκεντρωθούν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια για τον άστεγο πληθυσμό της πόλης, με το 90% των εσόδων να διατίθενται σε διάφορους οργανισμούς της Κομητείας King.
“Αυτά είναι τα οφέλη τέτοιων ‘Home Shows’,” ανέφερε ο Marty Hartman, διευθυντής του Mary’s Place. “Κυριολεκτικά, φέρνουν περισσότερο κόσμο σε σπίτια, βγάζοντας τους από τ' αυτοκίνητα και τις τέντες, παίρνοντας τους απ' τα πεζοδρόμια και προσφέροντας τους έναν ασφαλή χώρο για να ζουν, το παντοτινό τους σπίτι.”
Χάρη στις προσπάθειες των Pearl Jam, πάνω από 80 εστιατόρια στο Seattle συμμετείχαν στην καμπάνια και δώρισαν ένα μέρος των εισπράξεων τους στο Home Away Ταμείο της μπάντας.
“Οι επιχειρήσεις του Seattle θέλουν να κάνουν το σωστό και πιστεύω ότι αυτή η κίνηση μας δίνει την ευκαιρία να το πράξουμε, να κάνουμε τη διαφορά,” δήλωσε η Sara Nelson, συνιδρύτρια της Fremont Brewing.