Ημερομηνία δημοσίευσης: 23 Απριλίου 2018
To παρθενικό, ζωντανά ηχογραφημένο, άλμπουμ των υπερεπιτυχημένων GHOST είναι γεγονός. Μετά από 3 στούντιο δίσκους που έκαναν τον κύκλο τους και συνάμα το συγκρότημα τεράστιο, η εποχή του Papa Emeritus III έφτασε αισίως στο τέλος της και γιορτάστηκε με τον καλύτερο τρόπο, με την ηχογράφηση της συναυλίας τους στο San Francisco όπου οι Σουηδοί παρουσίασαν 17 τραγούδια, από το “Opvs Eponymovs” του 2010 μέχρι και το, προ τριετίας, “Meliora”.
Σαν κυκλοφορία, κρίνεται απαραίτητη για όποιον είναι οπαδός των GHOST (ή GHOST B.C. αν προτιμάτε) και για όσους ΔΕΝ έχουν στην κατοχή τους το “Popestar” EP, το οποίο περιέχει το “Square Hammer” που δεν περιλαμβάνεται σε κανέναν άλλο δίσκο τους. Με το προαναφερθέν κομμάτι ανοίγει το (διπλό παρακαλώ) “Ceremony And Devotion” και ο πανικός που επικρατεί στο κοινό είναι φανερός. Ήχος φοβερός και άψογη εκτέλεση του τραγουδιού.
Η γενική αίσθηση του άλμπουμ είναι ότι πετυχαίνει το συγκρότημα στην καλύτερή του φάση και είναι μία άκρως προσεγμένη κυκλοφορία, από το εξώφυλλο που λέει πολλά για το ποιός κάνει κουμάντο στη μπάντα, μέχρι και την επιλογή των τραγουδιών. Εκεί, πέραν του εναρκτήριου, ξεχωρίζουν τα “Per Aspera Ad Inferi”, “Year Zero”, “Ghuleh / Zombie Queen”, το μαγευτικό “He Is” και το μελωδικό, τραγουδιάρικο “Body And Blood”. Το τέλος με το “Monstrance Clock” είναι αντάξιο της εμφάνισής τους και κλείνει τη συναυλία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τελευταίος τους δίσκος παρουσιάζεται σχεδόν ολόκληρος, ενώ η, προς παρουσίαση, κυκλοφορία μπορεί να θεωρηθεί και ένα άτυπο live best-of για ορισμένους επιφανειακούς και εξωσχολικούς ακροατές.
Το σκοπό της τον πετυχαίνει πάντως και σίγουρα πείθει τον οπαδό και μη, που θα επενδύσει, έτσι ώστε να παρευρεθεί και σε μία συναυλία της μπάντας. Η βαθμολογία που ακολουθεί είναι ουσιαστικά άνευ σημασίας, αλλά αφού το θέλετε…
Βαθμολογία: 90/100
Για το Rock Overdose,
Μιχάλης Τσολάκος