Ημερομηνία δημοσίευσης: 22 Μαρτίου 2017
Το shoegaze έγινε αποδεκτό σαν είδος στη metal κοινότητα, όταν έγιναν της μόδας τα συγκροτήματα που ανακάτεψαν το shoegaze με το black metal. Μια, ομολογουμένως, όχι εύκολη και προφανής ένωση, δεδομένου ότι μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους, οπότε ήταν μεγάλο κατόρθωμα αυτό το δημιούργημα.
Οι Αμερικάνοι, από το San-Fransisco, King Woman, διάλεξαν έναν πιο βατό και λογικό δρόμο, ανακατεύοντας το shoegaze μαζί με το doom metal. Μια επιλογή αρκετά πιο προφανής και ταιριαστή σε σχέση με το black metal, άσχετα αν εκείνο το πείραμα πέτυχε απόλυτα. Εδώ δε γινόταν να αποτύχει το πείραμα, καθώς η συναισθηματική φόρτιση που εκλύεται και από τα δύο είδη, έχει παρόμοια μορφή και με τα δύο, με αποτέλεσμα να ταυτίζεται και κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, προσφέροντας ένα υλικό ομογενοποιημένο.
Βέβαια, αυτή ακριβώς η αίσθηση της ασφάλειας, πιθανόν να δημιούργησε έναν εφησυχασμό στις τάξεις του σχήματος, καθώς υπάρχουν διάσπαρτα σημεία στο άλμπουμ τα οποία είναι διεκπεραιωτικά και κάπως αδούλευτα, κάτι που μετριάζει κάπως την πολύ ωραία δουλειά που έχει πραγματοποιηθεί. Δε μιλάμε για fillers, καθώς εδώ πρόκειται για διάσπαρτα μικρά σημεία και όχι ολόκληρα τραγούδια.
Ακόμα κι έτσι όμως, δε μετριάζεται το πολύ ενδιαφέρον και συναισθηματικό αποτέλεσμα. Ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για ντεμπούτο, δείχνουν πως έχουν τις δυνατότητες να φτάσουν πολύ ψηλότερα, και ειδικά αν βρουν το χρυσό σημείο τομής στις συνθέσεις, να φτιάξουν μια δουλειά που θα μας στείλει αδιάβαστους. Σε αυτό το άλμπουμ υπάρχουν κάποιες τέτοιες στιγμές, αλλά ακόμα φαίνεται πως δε γνωρίζουν πώς να τις διαχειριστούν σωστά.
Βαθμολογία: 70/100
Για το Rock Overdose,
Σταύρος Πισσάνος