Συντάκτης: Ζήσης Πετκανάς
Οι Medusa’s Wrath είναι μια νεοσύστατη Heavy Metal μπάντα από την Αθήνα η οποία ιδρύθηκε το 2019 από τον Πέτρο Καλύβα και την Χριστίνα Παφτινού. Μέχρι τώρα έχουν κυκλοφορήσει το Ep “Lifeless Void” του 2022 και τον περασμένο Φεβρουάριο κυκλοφορήσαν την πρώτη τους ολοκληρωμένη δουλειά με τίτλο “Pavor Exitium Mors” και η οποία αποτελείται από 9 Hard Rock και Heavy Metal κομμάτια.
Tα πρώτα τρία κομμάτια του άλμπουμ είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. Στο “Intro” ακούγεται ην φωνή της ιδίας της Μεδουσας γεμάτη πόνο και οργή να ορκίζεται εκδικητή. Ακολουθεί το “Pavor Exitium Mors” ένα γρήγορο, επικό, συναυλιακό κομμάτι, με χορωδιακά μέρη στα ρεφρέν. Στο “Heavens Gate”, τρίτο και τελευταίο κομμάτι που έχει να με την Μέδουσα, χαρακτηρίζεται από οργισμένα κιθαριστικά riff και φωνητικά όπου παίρνει και την εκδίκηση της. Η συνέχεια δίνεται με το “Ιntro Annabelle” και την ιστορία της “Annabelle”, τεχνικό εφιαλτικό ύφος, και με εμφανείς επιρροές από “Ozzy Osbourne” . Το “Street Warriors” πιο αργό στην αρχή και με καλπάζον ρυθμό στη συνέχεια, θυμίζει πολύ τον ήχο του NWOBHM της δεκαετίας του 80. Το ίδιο ισχύει και για το “A Day At Piece” μελαγχολικό, με κοφτά καθαριστικά riff και μελωδικά φωνητικά στο ρεφρέν. Το “Shade At Night” κλασσικό Heavy κομμάτι της Αμερικάνικης σχολής, με πιασιάρικα riff και γρήγορα μελωδικά εναλλασσόμενα σόλο. Το άλμπουμ κλείνει εντυπωσιακά με το “Τime Erased”, ξεχωρίζει από τα άλλα για το συντελικό του ύφος, τα τεχνικά μέρη στα τύμπανα, και τους ανατολίτικους ρυθμούς στα ρεφρέν.
Το “Pavor Exitium Mors” είναι ένα ενδιαφέρον άλμπουμ, με ήχο και επιρροές από την χρυσή εποχή του Heavy Metal. Παρόλο που περιλαμβάνει διαφορετικές ιστορίες, μουσικά υπάρχει συνοχή και ακούγεται ευχάριστα. Σίγουρα έχουν κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά σε σχέση με το Ep “Lifeless Void” σε όλα τα επίπεδα ξεκινώντας από την παραγωγή, τη μουσική αλλά και τους στίχους. Το “Pavor Exitium Mors” είναι μια δουλειά που κινήσει το ενδιαφέρον των ακροατών, με τους Medusa’s Wrath να βάζουν γερά θεμέλια για το μέλλον.
Βαθμολογία: 74/100
Για το Rock Overdose,
Ζήσης Πετκανάς