Οι Metallica και συγκεκριμένα ο Lars Ulrich, μήνυσαν το Napster το 2000, όταν ανακάλυψαν στην υπηρεσία ένα ακυκλοφόρητο τότε ακόμα τραγούδι τους, με τίτλο “I Disappear”. Αποτέλεσμα της κίνησης αυτής ήταν το συγκρότημα να δεχθεί πολλά αρνητικά σχολία, ωστόσο από ό,τι φαίνεται πλέον έχουν τον Corey Taylor στο πλεύρο τους.
Ο Taylor, μιλώντας στο podcast του Steve-O, “Wild Ride! With Steve-O”, είπε για την τότε απόφαση του Ulrich να κινηθεί...
Read more
COREY TAYLOR: “Ο Lars Ulrich έκανε σωστά τότε που μήνυσε το Napster”







