Το ιταλικό Rock Rebel Magazine διεξήγαγε μια συνέντευξη με τον μπασίστα των ANTHRAX, Frank Bello, ο οποίος ρωτήθηκε για τις φήμες που ακούγονται σχετικά με τους Anthrax και την Lady Gaga, οι οποίες αναφέρουν πιθανή συνεργασία των δύο πλευρών για ένα άλμπουμ:
"H Lagy Gaga είναι φίλη μας. Είναι εκπληκτική. Την αγαπάμε, αλλά μόλις έκανε μια συνεργασία...
Read more
Frank Bello (ANTHRAX): “Θα θέλαμε πολύ να δουλέψουμε μαζί με την Lady Gaga”



