Το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές και θα το επαναλάβουμε. Οι εκτός Αθήνας ή Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων αστικών κέντρων συναυλίες, είναι βάλσαμο. Οπότε, κάθε φορά που συμβαίνει ένα μεγάλο ή μικρότερο event δεν υπάρχει περίπτωση να μην είμαστε εκεί.
Με ενθουσιασμό λοιπόν παρακολουθήσαμε το Σάββατο 10 Φλεβάρη...



