Ο οργανίστας των THE STRAGLERS Dave Greenfield έφυγε από τη ζωή λόγω κορονοϊού το βράδυ της Κυριακής 3 Μαΐου, αλλά μόλις σήμερα τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας επιβεβαίωσαν τον θάνατό του.
Ο Greenfield νοσηλευόταν στο νοσοκομείο με καρδιακά προβλήματα.
Στην ανακοίνωσή τους τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας αναφέρουν
«Είμαστε βαθύτατα λυπημένοι που ανακοινώνουμε τον πρόωρο θάνατο του θρύλου...
Read more
Έφυγε από τη ζωή λόγω κορονοϊού ο Dave Greenfield οργανίστας των THE STRANGLERS.




