O παραγωγός του "Justice", Steve Thompson, μίλησε με τον Mitch Lafon και εξήγησε τα πάντα περί της έλλειψης του μπάσου στο συγκεκριμένο άλμπουμ.
"Ο Cliff Burnstein και ο Peter Mensch ήταν οι managers των Metallica και μου ζήτησαν να δουλέψω μαζί τους στο συγκεκριμένο άλμπουμ. Ήμουν οπαδός τους, οπότε ενθουσιάστηκα και δέχτηκα. Το σχέδιό μου ήταν εκτοξεύσω το "Justice" ώστε να κάνω το "Master Of Puppets" να ακούγεται σαν demo...Θυμάμαι στο πρώτο κομμάτι που κάναμε την μίξη, ήρθε ο Lars με εικόνες από ένα EQ set για το πως θέλει τον ήχο στα ντραμς του. Οπότε είπα στον Barbiero να εργαστεί με τον Lars για τον ήχο που θέλει και ύστερα να μου τα δώσει για να τα μιξάρω."
"Μετά από λίγες ώρες, ήρθε ο Lars στο στούντιο, τους πέταξε όλους έξω και μου έβαλε να ακούσω πως θέλει να είναι τα τύμπανα. Όταν τα άκουσα ήμουν σε φάση "αυτό ακούγεται σκατά". Οπότε, κατέληξα στο να ξαναφτιάχνω τους ήχους των τυμπάνων από την αρχή και ύστερα να βάζω το μπάσο από πάνω. Μου άρεζε πολύ το μπάσο και το πώς έδενε με τις κιθάρες του Hetfield. Όμως, ήρθε ο Lars στο στούντιο, άκουσε 30 δευτερόλεπτα και είπε "κλείστο αμέσως". Του είπα, "τι συμβαίνει Lars;". Και μου απάντησε "Τι συνέβη στον ήχο στα ντραμς μου;". Ήμουν σε φάση, είσαι σοβαρός; Αλλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς, άλλαξα τα τύμπανα όπως εκείνος ήθελε. Και έπειτα, είπε "Θέλω να ρίξεις το μπάσο τόσο χαμηλά που με το ζόρι θα ακούγεται". Νόμιζα ότι έκανε πλάκα, όμως το έκανα".
"Θυμάμαι που γύρισα στον Hetfield και ζήτησα να με υποστηρίξει, όμως σήκωσε τα χέρια ψηλά. Τότε, αποφάσισα ότι δεν θέλω να το κάνω αυτό το άλμπουμ, γιατί το όνομά μου θα έμπαινε μέσα. Οπότε μίλησα με τον manager μου και τους manager των Metallica και αποφάσισα να φύγω, όμως τελευταία στιγμή μου μίλησαν, με έπεισαν και κάθισα να το ολοκληρώσω. Στην τελική, είναι το άλμπουμ τους, κάνεις ότι σου πουν. Ακούγεται απαίσια, αλλά τα κομμάτια είναι πολύ σπουδαία".