Το Use Bar υποδέχεται τον Δεκέμβριο με τρεις ξεχωριστές συναυλίες: οι Γιώργος Γάκης, Monovine και George Nikas μας υπόσχονται τρεις αξέχαστες βραδιές στο γνωστό στέκι της πλατείας Καρύτση. Η είσοδος είναι ελεύθερη και τα live αρχίζουν από τις 22.00.
Use Bar: Πλ.Καρύτση 5, τηλ. 2103235993
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου: ο one-and-only Γιώργος Γάκης και οι Troublemakers του έρχονται από τα Ιωάννινα για ένα μοναδικό show - επιστροφή στο Use Bar σε μια ακόμα ξέφρενη rockabilly βραδιά με πασίγνωστα standards από τον Elvis ως τον Johnny Cash και τους Beach Boys.
http://www.myspace.com/georgegakis
http://www.myspace.com/georgegakis
Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου: οι καυτοί Monovine από την Πάτρα, με έναν από τους δίσκους της χρονιάς στο ενεργητικό τους, φέρνουν την grunge μανία τους στο Use Bar, σε ένα live που υπόσχεται να κάψει ενισχυτές.
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου: George Nikas accoustic show.
Επειδή είναι ωραία να τζαμάρεις με φίλους κάποιες χειμωνιάτικες μέρες, εκεί γύρω στα Χριστούγεννα ειδικά, με δύο ακουστικές κιθάρες και ένα ταμπούρο, τραγούδια από το "How to live in open spaces" και όποιο άλλο κομμάτι σου έρθει ή σου ζητηθεί να επαναπροσδιορίσεις το μουσικό του στερεότυπο, κλείνεις μια Πέμπτη στο Use, στο αριστερά όπως λέμε, κλείνεις και την τηλεόραση και παίζεις ένα σετ χωρίς playlist από τις 22.00 και μέχρι όσο πάει Πεμπτιάτικο, μέρα για live δηλαδή, και πειραματίζεσαι σε τρόπους για να κάνεις ένα unplugged να μπορεί να ακούγεται και χωρίς κεριά γύρω και με πολλή φασαρία. Μιλάτε όσο δυνατά θέλετε.
Επειδή είναι ωραία να τζαμάρεις με φίλους κάποιες χειμωνιάτικες μέρες, εκεί γύρω στα Χριστούγεννα ειδικά, με δύο ακουστικές κιθάρες και ένα ταμπούρο, τραγούδια από το "How to live in open spaces" και όποιο άλλο κομμάτι σου έρθει ή σου ζητηθεί να επαναπροσδιορίσεις το μουσικό του στερεότυπο, κλείνεις μια Πέμπτη στο Use, στο αριστερά όπως λέμε, κλείνεις και την τηλεόραση και παίζεις ένα σετ χωρίς playlist από τις 22.00 και μέχρι όσο πάει Πεμπτιάτικο, μέρα για live δηλαδή, και πειραματίζεσαι σε τρόπους για να κάνεις ένα unplugged να μπορεί να ακούγεται και χωρίς κεριά γύρω και με πολλή φασαρία. Μιλάτε όσο δυνατά θέλετε.
Ο Γιώργος Νίκας θα παρουσιάσει την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου όλο το υλικό του και όχι μόνο, σε ένα μοναδικό ηλεκτροακουστικό σετ, παρέα με το Στάμο Μπάμπαρη και Θοδωρή Βρανά.
www.reverbnation.com/georgenikas



