Βράδυ Σαββάτου και βρίσκομαι στον χώρο του Principal για την δεύτερη συναυλία του Τζίμη στη Θεσσαλονίκη στα πλαίσια των επετειακών συναυλιών των 35 χρόνων ύπαρξης των Μουσικών Ταξιαρχιών. Μουσικές Ταξιαρχίες και τελικός Champions League το ίδιο βράδυ… Πράγμα που δεν άφησε ασχολίαστο ο Τζίμης!
Φτάνοντας στον χώρο γύρω στις 21:30 είδα λιγοστό κόσμο (σε σχέση με αυτό που περίμενα) κάνοντας μου μεγάλη εντύπωση. Πάντως όσοι έλειπαν ακόμη δεν έχασαν και κάτι σημαντικό. Ίσα που γλύτωσαν πολύωρη αναμονή! Το live δεν θα ξεκινούσε μέχρι τις 23:30!
Καθώς η ώρα περνούσε το μαγαζί γέμισε. Κάθε λογής κόσμος τίμησε τον Τζίμη: Ροκάδες και μη, παιδιά, νέοι, μεσήλικες και γηραιότεροι. Όλοι ήρθαν για να δουν τον Τζίμη και ένα από τα πιο σημαντικά ροκ συγκροτήματα της χώρας. Αλλά αυτή η πολύωρη αναμονή έκανε τον κόσμο φανερά ανυπόμονο για την εμφάνιση του Τζίμη, ο οποίος ανά τακτά χρονικά διαστήματα χειροκροτούσε και φώναζε για να βγει το συγκρότημα. Και κάπου ανάμεσα στις 11μιση με 12παρα ακούμε τη φωνή του Τζίμη να λέει ‘’Παιδιά, μισό λεπτό να ισοφαρίσει η Γιουβέντους και ξεκινάμε!’’. Αυτό ήταν, λοιπόν! Το show ξεκινούσε! Χωρίς να χάσει χρόνο, μας τραγούδησε έναν αμανέ και αμέσως παρουσίασε τα μέλη της μπάντας! Μουσικές Ταξιαρχίες! Σπύρος Πάζιος, Γιάννης Δρολάπας, Δημήτρης Δασκαλοθανάσης, Βασίλης Γκίνος, Βασίλης Κοκκώνης!

Αυτή η σύνθεση, η περίπου αυθεντική, έπαιξε όλο τον πρώτο ομότιτλο δίσκο των Μουσικών Ταξιαρχιών. Μπορώ να πω ότι οι εκτελέσεις αυτές ήταν καλύτερες και από το cd! Με έναν Τζίμη, να είναι ο γνωστός Τζίμης, και από την άλλη με έναν Πάζιο και έναν Δρολάπα να κάνουν απίστευτη δουλειά σε σόλο και ρυθμικά μέρη εναλλάξ και τον Δασκαλοθανάση, Γκίνο και Κοκκώνη να έχουν ισάξιο μερίδιο στην τέλεια απόδοση των τραγουδιών.
Μετά την ‘’παρουσίαση’’ του πρώτου δίσκου και μερικών ψιλών (όπως διασκευή από Μάρκο Βαμβακάρη και τον Δρολάπα να δίνει ρέστα στην κιθάρα), άλλαξε η σύνθεση. Αποχώρησε ο Σπύρος Πάζιος, ο Γιάννης Δρολάπας και ο Δημήτρης Δασκαλοθανάσης και στη σκηνή ανέβηκε ο μόνιμος πλέον κιθαρίστας του Τζίμη, ο Στέλιος Φράγκος και ο μπασίστας του, Αλέκος Αράπης. Με αυτή τη σύνθεση ο Τζίμης έπαιξε τραγούδια της μετέπειτα καριέρας του. Έπαιξε υλικό από όλους τους δίσκους με το κοινό να ξεσηκώνεται στο ‘’Κάγκελα Παντού’’, στο ‘’Σουζάνα’’ και ειδικά στο τελευταίο τραγούδι της βραδιάς: τον Νεοέλληνα, το οποίο παίχτηκε από όλους τους μουσικούς που πλαισίωσαν τον Τζίμη κατά τη διάρκεια της βραδιάς.
Στο σύνολο της η βραδιά ήταν εκπληκτική. Ο ήχος ήταν καθαρός και καλός σε όλη τη διάρκεια σχεδόν, με εξαίρεση τα τραγούδια που έπαιξε ο Στέλιος Φράγκος, όπου ο ήχος γινόταν πολύ πιο βρώμικος και πιο δυνατός. Χαλάλι όμως! Το ευχαριστηθήκαμε!

Σίγουρα δεν ήταν μια από τις κλασικές εμφανίσεις του Τζίμη, αλλά ακόμα και έτσι δεν παρέλειπε να μας απαγγείλει ποίηση δικιάς του έμπνευσης φέρνοντας στο μυαλό μας εικόνες από ομοφυλόφιλους, τρανσέξουαλ νάνους, κονδυλώματα και άλλα συναφή και μη…
Κάπως έτσι η διάρκεια του show έφτασε στις 2μιση ώρες πάνω κάτω… Ο κόσμος δεν φάνηκε να κουράζεται ούτε στιγμή και, έχω την εντύπωση ότι ήθελε κι’άλλο από τον Τζίμη. Αφού πια η μπάντα αποχώρησε από την σκηνή του Principal, ο κόσμος δεν έφευγε από τον χώρο. Περίμενε μήπως και… Αλλά μάταια πια. Πλέον προβάλλονταν το video clip του Disco Tsoutsouni από τον Δράκουλα των Εξαρχείων…. Και κάπως έτσι, σύντροφοι καταναλωτές, τελείωσε αυτή η βραδιά…

Setlist
1ο μέρος:
* Disco Tsoutsouni
* Μουσικές Ταξιαρχίες
* Καλάβρυτα
* Πάρε το Χαπάκι σου
* Το Παιδί του Σωλήνα
* Εκλογές
* Για τη Γιορτή της Μητέρας
* Η Αυτοκρατορία των Αισθήσεων (Ταξί)
* Ο Τεκές
* Γαμάτε
* Χημείο
* Ερωτικό
2ο μέρος:
* Ασπρόμαυρη Μικρή Φωτογραφία
* Πυγολαμπίδα
* 10000 Watt
* Ο Λάκκος με τ’Αστεία
* Φάτε τους
* Φασμπίντερ
* Ανακωχή
* Ευρώπη
* Μανούλα
* Ouzo Power
* Γυφτάκι
* Μικρή Τερέζα
* Obi-Obi-Bi
* Τραβεστί
* USA for Marketing
* Σουζάνα
* Νεοέλληνας
Για το Rock Overdose,
George Pern
Φωτογραφίες,
Thanasis Konstantopoulos



