Το πρώτο festival του Συλλόγου Νέων Νίκαιας Λάρισας, ήταν σίγουρα μια πολύ ωραία διοργάνωση. Την πρώτη ημέρα τρία πολύ καλά ονόματα της Ελληνικής σκηνής με πολύ φθηνό εισιτήριο (5 ευρώ), ο χώρος του festival ιδιαίτερα μεγάλος μιας και γινόταν στο δημοτικό σχολείο Νίκαιας, ενώ μέσα στον χώρο του festival υπήρχαν τα πάντα σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές (μπύρες/σουβλάκια – 1 ευρώ, ποτό – 3,5 ευρώ). Σίγουρα όλα αυτά σε συνδυασμό με τον καλό καιρό τράβηξαν πολύ κόσμο από τη Νίκαια αλλά και από τη Λάρισα για να παρακολουθήσει την πρώτη ημέρα. Πάμε στα του live τώρα…
Η πρώτη μπάντα που εμφανίστηκε κατά τις 21:00 ήταν οι Λαρισαίοι Blues Trackers. Είχα ακούσει τα καλύτερα για τις εμφανίσεις του συγκροτήματος κι από τη στιγμή που δεν τους είχα δει ξανά, ανυπομονούσα. Και όσοι μου είπαν αυτά τα λόγια, δικαιώθηκαν. Με άνεση στη σκηνή, δεμένοι και χωρίς λάθη μας κράτησαν συντροφιά για περίπου μία ώρα με την φοβερή blues rock’n’roll μουσική τους. Ο όχι ιδιαίτερα πολύς κόσμος που βρισκόταν στον χώρο εκείνη τη στιγμή έδειχνε να τους απολαμβάνει και κέρδισαν το χειροκρότημα από την πλειοψηφία.

Επόμενο συγκρότημα ήταν οι ιστορικοί Magic de Spell σε συνεργασία με τον Γιάννη Παλαμίδα. Ο κόσμος είχε αυξηθεί σημαντικά και πολλοί ήταν αυτοί που περίμεναν πως και πως την εμφάνιση του συγκροτήματος. Οι πρώτες νότες της μπάντας ακούγονται και πολλοί αρχίζουν να τραγουδούν μαζί τους από εκείνη τη στιγμή ως το τέλος της εμφάνισής τους. Το συγκρότημα κι ο Γιάννης Παλαμίδας ακούγονται σαν να είναι όλοι μαζί στη μπάντα εξ αρχής παρά σαν μια συνεργασία. Οι αντιδράσεις του κόσμου ήταν σε κάποια από τα καινούργια τραγούδια μουντές, όμως όλοι διασκεδάσανε με το παραπάνω καθώς η εμφάνισή τους ήταν άκρως ενδιαφέρουσα. Οι διασκευές τους σε Παύλο Σιδηρόπουλο αλλά και σε Γιώργο Ζαμπέτα ξεσήκωσαν όλους όσους τους παρακολουθούσαν εκείνη τη στιγμή. Οι Magic de Spell είναι ένα από τα σημαντικότερα ροκ συγκροτήματα της χώρας κι αυτό φαίνεται στις ζωντανές τους εμφανίσεις.
Magic de Spell playlist:
Εμένα οι φίλοι μου (intro)
Το δίκτυο
Ο κλόουν
Στο όνομα εκείνων
Σαμποτάζ
Βιετνάμ γιε γιε
Καταναλώστε
London calling
Άγχη πολυτελείας
Πρόγονε πίθηκε, εσύ τι λες;
Η μπαταρία
Rock’n’Roll στο κρεβάτι
Ο μαθητής
Δεν μπαίνω στον παράδεισο
Το καθεστώς των αριθμών
Νίψον ανομήματα
Sarajevo
Κυρ Παντελής
Εμένα οι φίλοι μου

Κι έφτασε η στιγμή που περίμεναν οι περισσότεροι. Οι Nightstalker θα έκλειναν αυτή την πρώτη βραδιά και για να σας πω την αλήθεια, όλες τις άλλες φορές που είχα την ευκαιρία να του δω, δεν το έκανα. Πρώτη φορά λοιπόν που θα παρακολουθούσα τη μπάντα και μάλιστα σε ανοιχτό χώρο. Ο κόσμος είχε γεμίσει μεγάλο μέρος του προαυλίου κι όλοι σχεδόν συγκεντρώθηκαν μπροστά. Η αρχή γίνεται με το “Go Get Some” κι αυτό που γίνεται από κάτω μπορεί να ειπωθεί με μια μόνο λέξη: χαμός! Ο κόσμος να χτυπιέται όσο μπορεί ενώ η μπάντα πάνω στη σκηνή να οργώνει! 100% ορεξάτοι μας προσέφεραν απλόχερα μια εμφάνιση που όλοι θα θυμούνται για καιρό, ακόμη κι εγώ που δεν είμαι οπαδός της μπάντας. Εννοείται στα «κλασικά» “Children of the Sun”, “Dead Rock Commandos”, “Just a Burn” & “Baby God Is Dead” έγινε το έλα να δεις. Μια μπάντα που όποιος είναι φίλος του ήχου τους θα πρέπει να τους δει επειγόντως (αν και οι περισσότεροι τους έχουν απολαύσει ήδη).
Nightstalker playlist:
Go Get Some
One Million Broken
Promises
Superfreak
Brainmaker
All Around
Just a Burn
Voodoo U Do
Line
Soma
This Is U
Baby God Is Dead
Trigger Happy
Encore:
Dead Rock Commandos
Children of the Sun

Εν τέλει μια εξαιρετική και (τουλάχιστον) επαγγελματική διοργάνωση της πρώτης ημέρας από τα παιδιά του Συλλόγου Νέων Νίκαιας έφτασε στο τέλος της αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις για τα πάντα. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους ήταν πίσω από αυτό το fest και πιστεύω όλοι όσοι παραβρέθηκαν ελπίζουμε να ξαναδούμε κάτι τέτοιο και του χρόνοι.
Fb page του Συλλόγου: https://www.facebook.com/SyllogosNeolaiasNikaias?fref=ts
Για το Rock Overdose,
Μιχάλης Ζουναράκης
Posted by Σύλλογος Νεολαίας Νίκαιας on Thursday, August 20, 2015
Posted by Σύλλογος Νεολαίας Νίκαιας on Thursday, August 20, 2015



