Ανταπόκριση: ACCEPT – Fortress Under Siege – Null”o”Zero στο Gagarin 205, Αθήνα (23/5/2015)

Για αρχή να ξεκαθαρίσω κάτι. Όσοι με ξέρουν προσωπικά, ξέρουν την τεράστια λατρεία μου για τους Accept. Όσοι δεν με ξέρουν, μάλλον ήρθε η ώρα να το καταλάβουν... Οι Γερμανοί ανακοίνωσαν δύο εμφανίσεις στην χώρα μας κι ως κάτοικος επαρχίας, πόλη επιλογής μου ήταν η Αθήνα. Ήταν η δεύτερη φορά που τους είδα και πραγματικά για άλλη μια φορά δεν πίστευα στα μάτια μου (και τα αυτιά μου)! Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή...

 

 

 

Η πρώτη μπάντα που εμφανίστηκε στη σκηνή ήταν οι Αθηναίοι Null'o'Zero. Τα παιδιά θα κυκλοφορήσουν σύντομα τον πρώτο τους δίσκο. Ήμουν λίγο σχετικός με το τι θα ακούσω από το video clip που είχαν κυκλοφορήσει πριν λίγο καιρό. Η μουσική τους κινείτε σε heavy metal μονοπάτια με μοντέρνες επιρροές. Η μπάντα έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση και απέσπασε το χειροκρότημα του κόσμου ο οποίος δεν ήταν πάρα πολύς κατά τη διάρκεια της εμφάνισής τους.

 

SETLIST:

Warframe

Enemy

Within Inshame

Unleashed by fire

No more wait

 

 

Δεύτερο και τελευταίο support σχήμα ήταν οι Fortress Under Siege, με τον Αλέξανδρο Μπαλακάκη (ex Spitfire, Hannibal) στα φωνητικά. Με prog/power ύφος, έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση με τον κόσμο να είναι περισσότερος και να συμμετέχει πιο ενεργά. Άξιοι πάνω στο σανίδι και εξαιρετικά προετοιμασμένοι μας έδειξαν τις μεγάλες δυνατότητές τους ως συγκρότημα και έδωσαν σε όλο το κοινό που τους παρακολούθησε πως θα υπάρξει μια φοβερή συνέχεια από τη μπάντα.

 

SETLIST:

Robin Hood (Prince of Thieves)

Eyes of the Snake

Blind Faith

Phoenix Rising

Last Temptanion

Don't Let Go

Hate What We Like

Blue Valley Shadow

 

 

 

Και φτάσαμε στο κυρίως πιάτο της βραδιάς. Το Gagarin σχεδόν ολοκληρωτικά γεμάτο με τον κόσμο να ανυπομωνεί, κατά τις 22:00 τα φώτα σβήνουν και με τους ήχους των AC/DC από τα ηχεία, ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε για άλλη μια φορά τους Γερμανούς θρύλους. Intro, Stampede και το χάος... Πραγματικά η μπάντα οργώνει, εξαιρετική στη σκηνή με δύο νέα μέλη, όμως μας δίνουν την εντύπωση πως παίζουν 10 χρόνια μαζί. Ο ήχος είναι σύμμαχος κατά τη διάρκεια ολόκληρης της βραδιάς και ο κόσμος δεν σταμάτησε να δείχνει την λατρεία του γι αυτή τη μπάντα. Με αρκετές εκπλήξεις στο setlist και με αρκετές αλλαγές από την προηγούμενη φορά, μας έδωσαν ένα εξαιρετικό (τουλάχιστον) show. Ο Mark Tornillo με την αγριοβραχνάδα του συνεχίζει να μας δείχνει πως υπάρχουν Accept και χωρίς τον Udo, ερμηνεύοντας εξαιρετικά παλιά και νέα τραγούδια. Πίσω από τα ντραμς έκατσε ο Christofer Williams. Ήταν το μοναδικό μέλος της μπάντας για το οποίο είχα αμφιβολίες (λόγω του ότι δεν βρήκα κάτι σχετικό με το παρελθόν του), όμως μου τις έδιωξε αμέσως. Εξαιρετικός στο παίξιμό του, έδωσε μια εξαιρετική εμφάνιση πίσω από το drumset όπου δεν έκανε ούτε μια μικρή κοιλιά. Στην κιθάρα ένας παλιός γνώριμος από την χρυσή περίοδο των Grave Digger, o Uwe Lulis. Φοβερός αντικαταστάτης του Herman Frank, δίνωντας ρεσιτάλ μαζί με τον Wolf. Πραγματικά, χθες είδαμε πως το "ουδείς αναντικατάστατος" δεν ισχύει. Σχετικά με τον Peter Baltes, ότι και να πεις είναι λίγο. Ένας άνθρωπος που είναι από την αρχή του συγκροτήματος, μπορεί πολύ εύκολα να δείξει στη σκηνή πως οι Accept είναι η ζωή του. Κι αυτό έκανε. Δεν σταμάτησε να μας σφυροκοπάει με τις μπασογραμμές του. Φοβερό παίξιμο, φοβερή σκηνική παρουσία και καταλάβαμε πολύ καλά πως ο κ. Baltes περνά μια δεύτερη νιότη, την οποία επίσης περνά ο κ. Wolf Hoffmann. Ειλικρινά, ό,τι και να πει κανείς γι' αυτόν τον άνθρωπο είναι λίγο. Επί σκηνής λαμβάνει απεριόριστη αγάπη από τον κόσμο, και σύμφωνα μ' αυτή την αγάπη παίζει. Αλάνθαστος σε όλη τη διάρκεια του live, με τα σόλο και τις εξαιρετικές του μελωδικές γραμμές να μας παίρνουν το κεφάλι.

 

Εκτός από τα κλασικά τραγούδια των Accept που ακούσαμε κι έγινε Ο χαμός, όπως Princess of the Dawn, Teutonic Terror, Metal Heart κλπ, μας είχαν κάποιες τρομερές εκπλήξεις από την περίοδο των 80's που επίσης προκάλεσαν πανικό. Ο λόγος για τα "London Leatherboys", "Midnight Mover" & "Starlight" που έκαναν και τη διαφορά σχετικά με την προηγούμενη φορά. Γενικότερα η εμφάνισή τους ήταν μοιρασμένη στην περίοδο των 80's και των τελευταίων χρόνων με τραγούδια απ' όλους τους δίσκους εκτός του "Russian Roulette", ενώ ακούσαμε και το "Bulletproof". Από τις τελευταίες κυκλοφορίες, ελαφρό προβάδισμα είχε ο τελευταίος τους δίσκος "Blind Rage", όπως ήταν αναμενόμενο.

 

SETLIST:

Stampede

Stalingrad

Hellfire

London Leatherboys

Losers and Winners

Starlight

Midnight Mover

Dying Breed

Final Journey

Shadow Soldiers

Bulletproof

Restless and Wild

Demon's Night

No Shelter

Princess of the Dawn

Dark Side of My Heart

Pandemic

Fast as a Shark

 

Encore:

Metal Heart

Teutonic Terror

Balls to the Wall

 

Τελειώνοντας, οι Accept μας δείχνουν ακόμα πως είναι μια από τις καλύτερες heavy metal μπάντες όλων των εποχών κι ο κόσμος το έχει καταλάβει. Για να καταλάβει κάποιος τι συμβαίνει στις εμφανίσεις τους, θα πρέπει να τους δει live, αλλιώς δεν θα το καταφέρει. Ο κόσμος πάρα πολύς για να απολαύσει για άλλη μια φορά τη μπάντα, ενώ και τα Ελληνικά support έδειξαν πως η Ελληνική σκηνή είναι άξια με αυτές του εξωτερικού. Επίσης, η φοβερή βραδιά είχε ως κερασάκι στην τούρτα την εξαιρετική διοργάνωση που δεν δημιουύργησε κανένα πρόβλημα στον κόσμο, ενώ το πρόγραμμα της βραδιάς τηρήθηκε κατά γράμμα.

 

Για το Rock Overdose,

Μιχάλης Ζουναράκης

Φωτογραφίες: Πέτρος Παπαπέτρος

 

 

Comments

rockoverdose.gr