Η συναυλιακή σεζόν βρίσκεται μια ανάσα πριν την «επίσημη» έναρξή της. Το καλοκαίρι δεν απολαύσαμε πολλές συναυλίες στην χώρα μας, έτσι η ιδέα ενός ταξιδιού 30 σχεδόν ατόμων προς το Αγρίνιο με αφορμή το πέμπτο Dfestival, σε συνδυασμό με την εμφάνιση δύο συγκροτημάτων από την πρωτεύουσα του κάμπου, ήταν τουλάχιστον εξαιρετική. Φτάνοντας στο όμορφο Αγρίνιο το απόγευμα και μετά από πολλές μπύρες στη διαδρομή (έξι ώρες ήταν αυτές, έπρεπε να πιούμε λίγο), λίγη ξεκούραση ήταν ότι έπρεπε γι αυτό που θα ακολουθούσε.
Πρώτη μπάντα που εμφανίστηκε στο festival ήταν οι Αγρινιώτες Requiem, που σίγουρα προσέφεραν πολλά χαμόγελα σε όλους όσους δεν τους ήξεραν από τον μικρό μέσο όρο ηλικίας τους (14-16 ετών). Τα παιδιά παρουσίασαν κυρίως διασκευές σε τραγούδια των Metallica και 2 δικά τους τραγούδια. Προσωπικά πιστεύω πως διασκευές σε μπάντες όπως οι Exploited ή οι Agnostic Front θα ταίριαζαν καλύτερα με τα δικά τους τραγούδια τα οποία έχουν punk αισθητική. Το μέλλον ανήκει σε αυτά τα αλάνια τα οποία έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και απέσπασαν το χειροκρότημα από όλους όσους βρισκόταν στον χώρο του live εκείνη τη στιγμή! Σε λίγα χρόνια πιστεύω θα έχουμε να λέμε πολλά πράγματα γι αυτούς.
Requiem playlist:
For Whom The Bell Tolls (Metallica)
Am I Evil (Diamond Head)
Punkiko
Seek and Destroy (Metallica)
They Say (Scars on Broadway)
Creeping Death / One (Metallica – Medley)
Warfire
Black Magic (Slayer)
Επόμενο συγκρότημα της συναυλίας ήταν επίσης μια μπάντα από το Αγρίνιο με επίσης μικρό μέσο όρο ηλικίας. Οι Moral Corruption έκαναν την εμφάνιση τους και μας παρουσίασαν το metalcore που παίζουν με αρκετά thrash περάσματα. Η εμφάνισή τους επίσης άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Η μπάντα ήταν προβαρισμένη και άνετη πάνω στη σκηνή εντυπωσιάζοντας όλους με τις ικανότητές τους. Οι φίλοι του είδους θα πρέπει να τους τσεκάρουν σίγουρα (αν δεν το έχουν κάνει ήδη).
Moral Corruption playlist (με τυχαία σειρά):
The Optimum Engage
Du Menel
The Wall of Life
Fixation on the Darkness (Killswitch Engage)
Vice Grip (Parkway Drive)
The Weapon they Fear (Heaven Shall Burn)
People = Shit (Slipknot)
Ώρα για κάτι 100% γνώριμο προς τα δικά μου αυτιά. Οι Λαρισαίοι Angelknight επέστρεψαν μετά από απουσία κάποιων ετών λίγο καιρό πριν, και τώρα ήρθε η στιγμή να χτυπήσουν και το Αγρίνιο. Η αρχή γίνεται με το ομώνυμο κομμάτι της μπάντας και δείχνουν πως είναι εκεί με καλή διάθεση για heavy/power πανικό. Η μπάντα έπαιξε τρεις συνολικά διασκευές, η πρώτη ήταν το Thor το οποίο παίχτηκε μόλις τρίτο στη σειρά με αποτέλεσμα να ξεσηκώσει τους πάντες στον χώρο από νωρίς. Τα δικά τους τραγούδια αποτελούνταν κυρίως από την τελευταία τους δουλειά «Α-Ω» αλλά και από το προηγούμενο ΕΡ με το “Phoenix is Rising” να έχει την τιμητική του από πλευράς αντιδράσεων. Η εμφάνισή τους ήταν πολύ καλή και δέχθηκαν το χειροκρότημα από την συντριπτική πλειοψηφία των παραβρισκόμενων.
Angelknight playlist:
Angelknight
Sign in the Sky
Thor (Manowar)
Blood of Sephira
Phoenix is Rising
The Light
Sirens (Savatage)
Cast Out Your Demon
Saviour
Under Jolly Roger (Running Wild)
Προτελευταίοι στη σκηνή του Dfestival εμφανίστηκαν οι 40 Gigs In Space. Έχασα τα πρώτα 2 τραγούδια της μπάντας (χίλια συγγνώμη παιδιά, έπρεπε να αδειάσουμε λίγο μετά από τόσο αλκοόλ) κι επέστρεψα στον χώρο για να τους απολαύσω. Με μια μπύρα ανά χείρας η ώρα που εμφανίστηκαν πέρασαν ευχάριστα ακούγοντας τα τραγούδια που μας παρουσίασαν. Δεμένοι στη σκηνή διασκέδασαν οι ίδιοι αλλά κι εμείς από κάτω, με την ελπίδα να τους ξαναπετύχω σε κάποιο live ώστε να μπορώ να πω περισσότερα πράγματα μιας και δεν ήμουν καθόλου γνώριμος με τα τραγούδια τους (την επόμενη φορά, θα είμαι).
40 Gigs in Space playlist:
Ball
Sick Clock
Black Love
Chasing the Cat
Life to Defend
Build Up
No Submission
Hellride
Pink Lie
When Nation Sleeps
Το πέμπτο Dfestival λοιπόν έφτανε στο τέλος του κι οι Murder Angels από την Λάρισα έκαναν την εμφάνισή τους. Από το live τους στη Λάρισα με τους Flotsam & Jetsam δείχνουν πως βρίσκονται σε πολύ μεγάλη φόρμα, ενώ οι μικροαλλαγές του line up φαίνεται πως έχουν ανεβάσει τον πήχη της μπάντας. Το speed/thrash τους ενθουσίασε όσους τους έβλεπαν, ενώ οι μεγάλες ποσότητες καπνού και ο «ιδιαίτερος» προμελετημένος φωτισμός έδειξε πως τα πάντα σε ένα live τους θα είναι στην εντέλεια. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως μαζί τους εμφανίστηκε κι ο Δημήτρης Κομνηνός (Thorn Burial) για την εκτέλεση (με την καλή έννοια) δύο τραγουδιών, ένα εκ των οποίων ήταν το Aggressive Perfector των Slayer, με τις αντιδράσεις από κάτω να είναι κάτι παραπάνω από ενθουσιώδεις. Όπως έχω ξαναπεί, είναι μια μπάντα που μόλις κυκλοφορήσει ο δίσκος τους κι ακολουθήσουν κι άλλες εμφανίσεις πολλοί θα ασχολούνται μαζί τους. Περιμένουμε με ανυπομονησία την συνέχειά τους…
Murder Angels playlist:
Black Lightning
Ways of Sin
Evil Spell
Haunted By Darkness
Fire and Axe
Aggressive Perfector (Slayer)
Face the Master
Bloodfields
Murder Angels
Εν τέλει μια τρομερή βραδιά στο Αγρίνιο με πολύ metal, και δείχνοντας πως η επαρχία είναι τουλάχιστον ανταγωνιστική στη μουσική μας. Πιστεύω πως ο κόσμος θα μπορούσε να είχε στηρίξει κατά πολύ περισσότερο το festival (μόλις 3 ευρώ είσοδος), ελπίζω την επόμενη φορά να μην είναι τόσο μουντά τα πράγματα. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον Δημήτρη για την διοργάνωση αλλά και για το ότι μέρος των εσόδων διατέθηκε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο και στον φιλοζωική Αγρινίου.
Η εκδρομή από Λάρισα ήταν τουλάχιστον γαμάτη κι ελπίζω να έχουμε κι άλλες τέτοιες φάσεις αυτή τη χρονιά κι όχι μόνο. Μετά από ένα μεγάλο ταξίδι με πολλή ταλαιπωρία, έχω να πω το πρώτο πράγμα που όλοι είπαμε μόλις φτάσαμε πίσω στον κάμπο. Ρε παιδιά, μια μπύρα δεν ήπιαμε…
Για το Rock Overdose,
Μιχάλης Ζουναράκης.



