Ανταπόκριση: “Killer Tune Festival”, Χώρα Μεσσηνίας, 03/08/2012

Το “Killer Tune Festival” είναι μια φιλότιμη προσπάθεια κάτι παραπάνω από αξιέπαινη, μιας και το να διοργανώνεις ένα metal festival σε μια μικρή πόλη 50 χλμ  έξω από την Καλαμάτα και συγκεκριμένα στην Χώρα ,είναι παράτολμο από πολλές απόψεις.

Είναι η δεύτερη φορά που το παρακολουθώ αυτή  μιας και στα τρία χρόνια διοργάνωσης του κατάφερα να δω το ξεκίνημα του το 2010 και το φετινό.

Απ όσο κατάλαβα και από άτομα που και πέρυσι είχαν πάει φέτος υπήρξε και αλλαγή στο χώρο χωρίς αυτό να είναι κακό, οι μόνες παρατηρήσεις που θα μπορούσα να κάνω σχετικά με τη διοργάνωση είναι στο ότι πολλοί παραπονέθηκαν για το ότι ενώ στην αφίσα και πουθενά αλλού δεν έγραφε κάτι για είσοδο, φτάνοντας  στον χώρο σου ανακοίνωναν ότι έπρεπε να πληρώσεις ένα μικρό μεν ποσό των 5 ευρώ. Και ξαναλέω προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ναι το ποσό είναι μικρό και εννοείται ότι προφανώς θα χρειάστηκε να μπει ώστε να καλυφθούν κάποια έξοδα αλλά το σωστό είναι να αναφέρετε στην αφίσα και σε όποιο άλλο μέσο διαφημίστηκε το event.

Και η δεύτερη είναι ότι η πρώτη μπάντα ανέβηκε επί σκηνής στις 22.30 (και εννοείται ότι δεν φταίει η μπάντα γι αυτό) περίπου με αποτέλεσμα όταν έπαιζε η τελευταία μπάντα να έχουν μείνει πάρα πολύ λίγοι στο κοινό.

Η μπάντα που άνοιξε τη βραδιά ήταν οι Καλαματιανοί πάρα πολλά υποσχόμενοι “Minerva Superduty” τους οποίους είχα την τύχη να δω για δεύτερη φορά σε σύντομο χρονικό διάστημα μάλιστα. Μια 4μελή μπάντα χωρίς φωνητικά που αυτό δεν αποτελεί καθόλου πρόβλημα σας πληροφορώ. Δεμένοι με τρομερές ιδέες και πάρα πολύ καλούς μουσικούς που φαίνεται να έχουν φτιάξει μία πολύ καλή παρέα και επί σκηνής παίζοντας ένα rock n roll,hardcore, post μίγμα.

Οι “Minerva Superduty” δεν άφησαν κανέναν αδιάφορο και παρά το ότι ακόμη δεν έχουν κάνει κάτι δισκογραφικά πολλά από τα κομμάτια τους φάνηκαν να ενθουσιάζουν τον κόσμο. Σίγουρα μια από τις μπάντες που δεν πρέπει να χάσετε αν τύχει να παίζουν κοντά στην πόλη σας ή και σε αυτή.

 

 

 

Η δεύτερη μπάντα με το όνομα “Hard Disk Drive” ήταν από μία κοντινή πόλη, τους Γαργαλιάνους  και είναι η δεύτερη φορά που βλέπω και αυτούς μιας και είχαν παίξει και στο πρώτο Killer tune festival. Μερικώς βελτιωμένοι αυτή τη φορά έπαιξαν κυρίως διασκευές δυστυχώς προβλέψιμες όπως, Paranoid, Breaking The Law, Sweet dreams , For Whom The Bell Tolls και μια διασκευή στο  Ausgebombt από Sodom  με τον τραγουδιστή της μπάντας να έχει πέσει στο αναλόγιο και να διαβάζει τους στίχους… Αν είναι δυνατόν δλδ… Παιδιά μιας και φωνάζατε κάτι για Heavy Metal , να ξέρετε ότι ειδικά αυτό το είδος δεν παίζετε με αναλόγια επί σκηνής και αν δεν έχεις μάθει τους στίχους… Άστο να πάει στο διάολο. Να μην πω για το κατακρεουργημένο Seek And Destroy που ούτε ο Ulrich δεν έκανε τόσα λάθη στο live…

 Βέβαια υπήρξαν και κάποια δικά τους με φανερές επιρροές σε σημείο που νόμιζες ότι είναι τα αυθεντικά. Πράγμα που σχολιάστηκε από πολύ κόσμο μιας και αρκετά σημεία ήταν σχεδόν αυτούσια από πολύ γνωστά τραγούδια. Γενικά πολύ μέτρια εμφάνιση με πολύ σταριλίκι για το τίποτα . Σίγουρα η επόμενη κίνηση θα είναι να θυμώσετε μαζί μου, αλλά σκεφτείτε τι ακριβώς θέλετε από τη μουσική και από αυτό που κάνετε παιδιά και αντί να θυμώσετε αποδείξτε σε εμένα και σε όσους ήταν χθες εκεί ότι την επόμενη φορά θα σας πάρουν σοβαρά ΟΛΟΙ και  όχι μόνο οι φίλοι σας. Κοινώς χρειάζεστε μια ¨ανασυγκρότηση¨…

Τελευταία μπάντα της βραδιάς οι  old school Thrasers “Exarsis” , οι οποίοι με είχαν ήδη εντυπωσιάσει όταν τους είχα δει στο Thrashers United Festival  και με μεγάλη χαρά ήθελα να τους ξαναδώ πρέπει να ομολογήσω. Οι οποίοι δυστυχώς έπαιξαν σε πάρα πολύ μικρό μέρος κοινού μιας και απ τη μία το ότι η ώρα είχε ήδη περάσει και απ την άλλη κάποια θεώρησαν ότι ήταν πολύ ¨σκληροί¨ για τα αυτάκια τους?...Ότι είδαμε τους φίλους μας και πάμε τώρα να ακούσουμε κανένα beatάκι?... δεν ξέρω τι απ όλα φταίει αλλά τέτοιες συμπεριφορές δεν τιμούν ούτε εσάς ούτε τον τόπο και κυρίως αν όχι του χρόνου, σύντομα δεν θα πατάει μπάντα από άλλο μέρος της χώρας μας εκεί… Κρίμα δεν είναι?

Λοιπόν οι Exarsis για άλλη μια φορά με κέρδισαν μιας και ήταν σαφώς καλύτεροι  και έσπειραν επί σκηνής δίνοντας μαθήματα για το πώς πρέπει να παίζεται το Thrash σε επίδοξους μουσικούς και μη παρά τα όσα προαναφέραμε.

Έπαιξαν κομμάτια κυρίως από το ντεμπούτο τους αλλά και μερικά νέα κομμάτια που ηχογραφούν αυτή τη στιγμή με παραγωγό τον Γιώργο Μπόκο, όπως ανέφερε ο τραγουδιστής της μπάντας.

Ωραίες συνθέσεις, καλοπαιγμένες με τρομερή όρεξη από τα παλληκάρια που παρά και τα όσα θέματα με τον ήχο δεν φάνηκαν να πτοούνται αν και σε κάποια φάση ήταν εμφανές το ότι είχαν ξενερώσει χωρίς αυτό βέβαια να επηρεάσει την απόδοση τους.

Για όσους δεν έχουν ακόμη προμηθευτεί το ντεμπούτο των παιδιών, σπεύσατε.

Κλείνω με τα λόγια του τραγουδιστή (στο περίπου)…

Ένα μεγάλο μπράβο σε όσους προσπαθούν και παλεύουν να κρατήσουν ζωντανή την Rock/Metal σκηνή στην επαρχία.

 

Για το RockOverdose.gr: Κατσιρέας Χρήστος

Comments

rockoverdose.gr