Ανταπόκριση: NIGHTSTALKER – Sadhus – Crash ‘n’ Burn @ Gagarin 205, Αθήνα (19/11/2016)

Έχει γίνει θεσμός πλέον. Πριν 13 μήνες στο σανίδι του Gagarin 205 είδαμε την τετράδα να αποδίδει ζωντανά ολόκληρο το “Dead Rock Commandos” γιορτάζοντας την επανακυκλοφορία του σε βινύλιο. Τον Απρίλη ήταν σειρά του “Just A Burn”, στο Κύτταρο αυτή τη φορά.

 
Με το “As Above, So Below” ολόφρεσκο στην αγορά, οι NIGHTSTALKER έδωσαν ένα ακόμα ραντεβού με το κοινό τους, έχοντας και εξαιρετικούς καλεσμένους. Προτού αναλύσουμε τα της συναυλίας, να πούμε δυο λόγια για το 5ο (ή 6ο αν προτιμάτε) άλμπουμ της μπάντας. Όλοι είχαν την περιέργεια για το πώς θα ακούγεται ζωντανά ο δίσκος. Τα τραγούδια του είναι πάρα πολύ καλά, άκρως συναυλιακά, ίσως όχι καλύτερα από τον προκάτοχό του, αλλά αυτό θα το κρίνει ο χρόνος. Σημασία έχει ότι οι Nightstalker δουλέψανε σκληρά και το αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Γιατί τα “Zombie Hour”, “The Dog That No-One Wanted” και “Blue Turns To Black” είναι καταδικασμένα να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι του σετ των Αθηναίων Stoners. Ειδικά το τελευταίο πρέπει να δεσπόζει πριν το “Children Of The Sun” για κλείσιμο.

15109446_10210999922695426_7385246029921082697_n
Ας τα πάρουμε απ’ την αρχή όμως. Γύρω στις 9.10 περίπου ανέβηκαν στη σκηνή οι CRASH 'N BURN. Oι Κύπριοι ανέλαβαν να ζεστάνουν το κοινό αποδίδοντας το υλικό τους με επιρροές από Black Sabbath, Spiritual Beggars, Orange Goblin, Om, Kyuss, Slayer και Venom. Έχουν κυκλοφορήσει -πρόσφατα μάλιστα- το ντεμπούτο ΕΡ τους ονόματι “Nameless” και αρχίζουν να χτίζουν το όνομά τους και εκτός Λευκωσίας. Επόμενοι ήταν οι SADHUS, όπου πήραν τη σκυτάλη μέχρι τις 11 περίπου. Όσοι είναι οπαδοί των Eyehategod, Crowbar είναι σίγουρο ότι θα γουστάρουν πολύ. Μας παρουσίασαν κομμάτια από το “Sadhus. The Smoking Community” του 2014 και είναι πλέον φανερό ότι έχουν αποκτήσει φήμη και δικό τους κοινό που τους ακολουθεί στα live.

 
Η ώρα πήγε 11.20 και το intro των Nightstalker ξεκίνησε να παίζει για να ακολουθήσει το “Forever Stoned”. O κόσμος το υποδέχτηκε θερμά και στο καπάκι σκάνε τα “Naked Fire“, “Space Matter”, “Zombie Hour”. Αυτό ήταν, τα νέα κομμάτια πέρασαν με ευκολία τη δοκιμασία του να παιχτούν ζωντανά και έχουν γίνει ένα με τα παλιά τραγούδια. Το “As Above, So Below” παίχτηκε ολόκληρο με τη συμμετοχή του πληκτρά Κωστή στα “The Dog That No-One Wanted”, “Deeper”, “We Belong To The Dead” και “Blue Turns To Black” και το Μήτσο στα δεύτερα φωνητικά του “The Dog That No-One Wanted” και “Deeper”. Εμφάνιση ‘stalker χωρίς κλασσικούρες δε γίνεται, έτσι, ο Argy, ο Αντρέας, ο Ντίνος και ο Τόλης έκαναν βουτιά στο παρελθόν με τα “Give Me”, “Just A Burn”, “Hide Your Sun” και “Baby, God Is Dead”.

15181183_10210999962736427_3555570631876371485_n
Ο ήχος ήταν άψογος και το συγκρότημα επίσης. Το δε Gagarin ήταν φίσκα, καιρό είχα να το δω τόσο γεμάτο. Στον εξώστη, παρά το χαμό, ο εξαερισμός έκανε καλά τη δουλειά του, εν αντιθέσει με κάτω όπου το μέρος ήταν καπνισμένο από νωρίς. Το κλείσιμο, μετά από 100 λεπτά, ήταν αυτοκρατορικό. “Go Get Some”, “Dead Rock Commandos” και το ανυπέρβλητο “Children Of The Sun” κάνουν το Gagarin να τρίζει από έκσταση. Άλλη μια μαγική βραδιά έκλεισε και όλοι πλέον περιμένουμε την 26η και 29η του Νοέμβρη…Για να μη μείνει τίποτα όρθιο…

 

 

Υ.Γ: Μα, ποιος έχει την ιδέα να πωλούνται προς 1 Ευρώ οι διαφημιστικές αφίσες της συναυλίας; Το ίδιο έγινε και στους Cavalera έμαθα. Συγχωρέστε με, αλλά το θεωρώ απαράδεκτο.

 

 
Για το Rock Overdose,
Μιχάλης Τσολάκος

 

15056312_10210999920375368_7596714295424157149_n 15094406_10210999875694251_8044584473989437099_n 15109355_10210999962576423_865157801238772705_n 15109486_10210999999817354_505932427533251836_n 15135959_10210999878894331_2163763165118226678_n 15178951_10210999879894356_8324087494918250187_n 15181209_10210999922455420_1596607814030936358_n 15181264_10210999961416394_5084112885249429198_n

Comments

rockoverdose.gr