Ανταπόκριση: W.A.N.T.E.D – Overpower – Wild Scratch στο 8ball Club,Θεσ/νίκη (6/2/15)

                                                         Wild Scratch

          Οι Wild Scratch είναι μια φρέσκια πενταμελής μπάντα από τα Γιαννιτσά. Είχαν ξανανοίξει για τους W.A.N.T.E.D την προηγούμενη φορά στην Θεσσαλονίκη επίσης. Το στυλ τους είναι ένα ιδιαίτερα χαρούμενο glamο-ειδές hard rock. Party time rock'n'roll,που παρά το νεαρό της ηλικίας τους,το αποδίδουν αρκετά καλά. Παίζουν τα δικά τους : Pretty Love,Sexy And Free,Wild Night(υπάρχει και σε βίντεο),καθώς και ένα καινούριο κομμάτι. Κλασικές επιλογές διασκευών στα “Hot” - Reckless Love,”Party All Day,Fuck All Night” και “Party Like Tomorrow Is The End Of The World” - Steel Panther. Ενώ μάλλον έκπληξη προξενεί η διασκευή του “Paranoid” των Black Sabbath. Σε γενικές γραμμές φαίνονται πιο έμπειροι στην σκηνή απο την τελευταία φορά που τους είδα,ιδίως ο τραγουδιστής,που μαζί με τον μπασίστα είναι οι 2 showmen της μπάντας.

 

                                                         Overpower

          Oι Θεσσαλονικείς Overpower είναι μια μπάντα με ιδιαίτερη δύναμη επι σκηνής,που περιλαμβάνει στις τάξεις της τον μπασίστα των Firewind,Petros Christo. Τετραμελής μπάντα,με 2 κιθαρίστες,παίζει ένα ιδιαίτερα τσαμπουκαλεμένο παλιομοδίτικο hard rock,με επιρροές από ΑC/DC,Motorhead (ίσως και Def Leppard εποχής “High N' Dry”),που ακούγεται ιδιαίτερα ομοιόμορφο. Tα κομμάτια τους προέρχονται από την μοναδική κυκλοφορία τους μέχρι τώρα,το 2013,το άλμπουμ “It Takes A Little Time”. Αίσθηση κάνει η αφιέρωση του κομματιού τους “New Day” (υπάρχει και σε βίντεο),στον Gary Moore.

 

                                                            W.A.N.T.E.D

          Σειρά για τους headliners,τους επίσης Θεσσαλονικείς W.A.N.T.E.D. Η μπάντα είναι μία από τις ιστορικότερες εν ενεργεία Ελληνικές hard rock μπάντες. Ξεκίνησαν παίζοντας διασκευές αγαπημένων hard rock/glam metal σχημάτων γύρω στο 2001 (σε μια εποχή που ήταν από τους πολύ λίγους που τολμούσαν κάτι τέτοιο),και έπειτα δημιούργησαν τις δικές τους δισκογραφικές δουλειές,δηλαδή 1 EP,και 2 full length CDs.

          Aπόψε την τιμητική του έχει όπως ήταν ανεμενώμενο το τελευταίο τους άλμπουμ “Meat And Greed” (προσέξατε λογοπαίγνιο?),το οποίο είδε την μπάντα να κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά σε έναν αρκετά πιο μοντέρνο hardcore-ίζον/nu metal ήχο,με σαφώς πιο σοβαρή θεματολογία,η οποία καταπιάνεται κυρίως με την κρίση έτσι όπως την βιώνουμε όλοι μας (και η μπάντα),σε σχέση με τον γνώριμο της ήχο μέχρι τότε. Από το συγκεκριμένο άλμπουμ παίζουν τα : No Space Town (επίσης σε βίντεο),Unbelievable Mess,Myself Again,Misery Loves Company,Your Life-Your Game (επίσης σε lyric video),Matter Of Fact (και αυτό σε βίντεο). Τα αναμηγνείουν με παλαιότερο πιο “κλασικό” υλικό,που όμως και πάλι ακούγεται πιο μοντέρνο και επιθετικό,ανάλογα με το τωρινό feeling της μπάντας.

          Συγκεκριμένα από το πρώτο CD “Neon Nights”,ακούγονται τα : Old Ball And Chain,Glass Of Water,Be Gone,Plug Into The Rhythm. Eπίσης από το ΕP “Shit Happens” to “Shoot My Brains Out” αφιερωμένο απόψε στον πρώην πληκτρά της μπάντας,Χάρη Τσιρώνη,που είναι σήμερα παρόν. Παρούσα είναι και η κλασική διασκευή τους στο “Hit The Road Jack” του Ray Charles,καθώς και 2 αναπάντεχες (σε εμένα τουλάχιστο) διασκευές στα “Hush” - Deep Purple,και “Long Live Rock 'N'Roll” - Rainbow (μικρό tribute στον Richie Blackmore?). Όπως φαίνεται,τα πράγματα έχουν “αγριέψει” πολύ στην διάθεση των W.A.N.T.E.D,καθώς απέφυγαν τις πιο μελωδικές στιγμές τους,ακόμα και την κλασική μπαλάντα από το EP, “A Night To Remember”...

          Mε μια εκρηκτική εμφάνιση (ιδίως τον Dean Mess,και Strutter) επι σκηνής,δικαίωσαν τον τίτλο τους σαν “headliners” και έκλεισαν δυναμικά μια ωραία hard rock βραδυά στην Θεσσαλονίκη.

 

 

Για το Rock Overdose

Mπάμπης Καϊσάς

Φωτογραφίες: https://www.facebook.com/FotisM.Photography?fref=photo

                                                

Comments

rockoverdose.gr