19 Απριλίου 2012. Η πιό μεταλλική μέρα για τη Καστοριά! Με τους Έλληνες Δάιμωνες SEPTIC FLESH να δίνουν ένα δυνατό Live show συμπαρασύροντας στο ρυθμό τους τους 210 παρευρισκομένους στο Blue Note!
Και το κοινό είμαι σίγουρος ότι αντάμειψε το συγκρότημα με τη συμμετοχή του σε κάθε τραγούδι και σε κάθε παρότρυνση του Σπύρου!
Σύντομα θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε και ολόκληρο το ρεπορτάζ από το χθεσινό βράδυ (19/04), με φωτογραφίες και videos και από τις 2 πολλύ καλές support μπάντες τους τοπικούς BLOOD ERECTION και τους Λαρισσαίους SPITBACK.
Μέχρι τότε απολάυστε 3 videos με τους SEPTIC FLESH, το "Communion", το "The Grat Mass" και το εκπληκτικό κλείσιμο της συναυλίας...



