ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: Ψηφίστε τα καλύτερα και τα χειρότερα του 2011!

Το 2011 πλησιάζει στο τέλος του...

Το Rock Overdose δίνει την ευκαιρία στους αναγνώστες του να επιλέξουν το αγαπημένο τους άλμπουμ για τη χρονιά που μας αφήνει, να θυμηθούνε και να μας πούνε ποιά ήταν η καλύτερη συναυλία της χρονιάς για αυτούς, ποιός ο καλύτερος μουσικός κατά τη γνώμη τους, αλλά και ποιό το ποιό συνταρακτικό reunion και φυσικά ποιά η πιό ελπιδοφόρα νέα Ελληνική μπάντα στο χώρο...

Αναλυτικά λοιπόν οι κατηγορίες είναι:

1. Καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ Rock/Metal album για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150418538511400/?qa_ref=qd

2. Καλύτερο ΞΕΝΟ Rock/Metal album για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150418541416400/?qa_ref=qd

3. Χειρότερο ΞΕΝΟ Rock/Metal album για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150418632761400/?qa_ref=qd

4.Καλύτερος ΕΛΛΗΝΑΣ μουσικός για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150418711896400/?qa_ref=qd

5. Καλύτερος ΞΕΝΟΣ μουσικός για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150418700621400/?qa_ref=qd

 

6. Καλύτερη ΣΥΝΑΥΛΙΑ στην Ελλάδα για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150418726256400/?qa_ref=qd

7. Το πιο συνταρακτικό REUNION για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150418786126400/?qa_ref=qd

8.Καλύτερο ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Rock/Metal συγκρότημα για το 2011

http://www.facebook.com/questions/10150419093726400/?qa_ref=qd

Καντε απλά "κλίκ" πάνω σε κάθε κατηγορία και ψηφίστε!

Η ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι τις 15/1/12, οπότε και θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
 

Comments

rockoverdose.gr