Η Beyoncé αντιγράφει το λογότυπο των Slayer και κυκλοφορεί κονκάρδες “Slayoncé”!

Τα τελευταία χρόνια, από άποψη στυλ, η ποπ κουλτούρα υιοθετεί ολοένα και περισσότερα στοιχεία της metal. Η Rihanna έκανε το δικό της death metal logo, το ίδιο και ο Justin Bieber παραποιώντας ελαφρώς τα μπλουζάκια που πουλούσε ο Marilyn Manson. Παράλληλα, ο Kanye West βασίστηκε υπερβολικά πολύ κατά το σχεδιασμό του logo της σειράς του Yeezus σ’ αυτό των Metallica, όπως και ο επίδοξος pop star Zayn Malik μάλλον εμπνεύστηκε το logo της επερχόμενης περιοδείας του απ’ αυτό των Slayer.

 

Η Beyoncé, λοιπόν, δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση από τον κανόνα. Ανάμεσα στα επίσημα προϊόντα προς πώληση της τρέχουσας περιοδείας της υπάρχουν και ειδικές καρφίτσες “Slayoncé” (όπως υπέδειξε το Metal Injection). Σύμφωνα με το eBay, οι καρφίτσες αυτές πωλούνται έναντι $40. Η ιδέα της διάσημης σταρ μάλλον τάραξε το νευρικό σύστημα της συζύγου του Kerry King, κιθαρίστα των Slayer, παρακινώντας την να αναρτήσει μια φωτογραφία στο Instagram και το ακόλουθο κείμενο: «Απλά. Σταματήστε. Σταματήστε το τώρα. Αυτή είναι μια αυθεντική καρφίτσα που πωλείται στους πάγκους της κατά την περιοδεία της.»

 

Just. Stop. Stop it right now. This is a real pin being sold at her merch tables on her tour. #whenittakes12writerstowriteasongforyouofcourseyoustealfontsandlogos #yesitsreal

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Ayesha King (@slaywhore) στις

 

Προς υπεράσπιση της Beyoncé, η λέξη “slay” χρησιμοποιείται αρκετές φορές στο τραγούδι της “Formation”, γεγονός που ωθεί πολλούς οπαδούς της να χρησιμοποιούν το ρήμα όταν αναφέρονται σε αυτήν. Πέραν αυτού, ο σχεδιασμός του logo αναμφίβολα δεν είναι και πολύ πρωτότυπος, αν το συγκρίνει κάποιος με αυτό των Slayer.

 

Όπως και να έχει, η metal είναι της μόδας, με οίκους όπως ο H&M (που πουλά αυθεντικά metal μπλουζάκια σε συνεργασία με τα συγκροτήματα) και ο Gucci να στηρίζουν αυτή την τάση.

 

 

Comments