O Bob Larson, ένας Αμερικανός ραδιοφωνικός και τηλεοπτικός ευαγγελιστής και ένας από τους κορυφαίους επαγγελματίες του σύγχρονου εξορκισμού, θα προβεί σε τελετή εξορκισμού την επόμενη εβδομάδα πάνω στον Jørn Stubberud, πιο γνωστό ως μπασίστα του θρυλικού νορβηγικού black metal συγκροτήματος MAYHEM (όπου τον γνωρίζουμε ως Necrobutcher). Η όλη εκδήλωση θα κινηματογραφείται από την NRK (Norwegian Broadcasting Corporation), τη νορβηγική κυβέρνηση ιδιοκτησίας ραδιοφώνου και την δημόσια ραδιοτηλεόραση της Νορβηγίας, για ένα ειδικό πρόγραμμα που θα βγει στον αέρα στη Νορβηγία τον Οκτώβριο.
Μιλώντας στη γερμανική έκδοση του περιοδικού Metal Hammer στο Wacken το περασμένο Σαββατοκύριακο, o Stubberud είπε: "Το NRK θα είναι με την αποστολή του στο Φοίνιξ της Αριζόνα από την επόμενη εβδομάδα. Υπάρχει αυτός ο διάσημος ιεροκήρυκας. Δεν είμαι οπαδός, έτσι νομίζω ότι είναι ένα κομπογιαννίτης. Είναι πολύ θρήσκος. Είναι και εξορκιστής.. Αυτό είναι που κάνει για να ζει. Θα είμαι εκεί μόνο για πλάκα. Θα εκτελέσει εξορκισμό πάνω μου μπροστά στο φακό της εθνικής τηλεόρασης. Θα είναι άγριο λοιπόν και φυσικά, δεν περιμένω ξαφνικά να απαλλαχθώ από κάποιον δαίμονα ή οτιδήποτε άλλο."
Και πρόσθεσε: "Όλοι οι θρησκευόμενοι άνθρωποι, όταν λένε ότι έχει μιλήσει ο Θεός μαζί τους, ξέρω ότι λένε ψέματα. Αλλά για εμάς, φωτισμένοι άνθρωποι, γνωρίζουμε ότι είναι όλα μαλακίες, ότι είναι γεμάτοι από γαμημένο ψέματα και μαλακίες και γι "αυτό θα είμαι εκεί - για να δώσω μια μικρή γροθιά και μια κλωτσιά στον κώλο σε αυτόν τον μικρό κομπογιαννίτη και άτομα που δήλωσαν ότι έχουν άμεση επαφή με τον Θεό και μαλακίες όπως αυτός."
Απόδοση για το RockOverdose.gr,
Αντώνης "jk" Κατσαρός



