Οι White Wizzard έχουν μπει στο στούντιο ετοιμάζοντας το 3ο άλμπουμ τους το οποίο θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2011 από την Earache Records.
Επίσης το συγκρότημα πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα single εν ονόματι "SHOOTING STAR " το οποίο περιέχει μία διασκευή του "We Rock" του DIO και όλα τα έσοδα πηγαίνουν στην οργάνωση κατά της κακοποίησης των παιδιών Children of the Night .



