Οι Apostate καλωσορίζουν τα νέα τους μέλη και αναζητούν νέα Δισκογραφική εταιρία!

Οι Ουκρανοί doom/death metal APOSTATE βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την προσθήκη δύο νέων μουσικών στο δυναμικό τους.
Ο πολλά υποσχόμενος κιθαρίστας Andrij Hudyma και ο Vadym Ozhygin (μέλος και των Ουκρανών thrashers DISARM) στα δεύτερα φωνητικά δίνουν στη μπάντα , καινούργια ενέργεια και θα συνεισφέρουν σε ένα πιο πλούσιο ήχο και στο στούντιο αλλά και στα live.

Aυτή τη στιγμή η μπάντα ψάχνει για μια νέα δισκογραφική εταιρεία που μπορεί να τους προσφέρει ένα υψηλότερο επίπεδο στη διεθνή προώθηση, καθώς και της ευρύτερης διανομής για το επόμενο άλμπουμ τους.
Παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή είτε σε [email protected] ή [email protected]


http://www.myspace.com/apostateua

Πέρυσι κυκλοφόρησαν το 'Trapped in a Sleep ' απο την Black Art Records.
Μπορείτε να ακούσετε ολο το άλμπουμ παρακάτω :

http://www.apochs.net/Exclusive/Apostate.html

Comments

rockoverdose.gr