Οι Withcurse τον Απρίλιο στο Harley Bar, Θεσσαλονίκη

Οι Witchcurse, το Θεσσαλονικιό N.W.O.B.H.M. συγκρότημα, θα ξεκινήσει την Ευρωπαική του "Poisoning Europe 2011" περιοδεία από τη Θεσσαλονίκη, στις 2 Απριλίου στο Harley Bar.
Η περιοδεία Witchcurse θα περάσει από:Βουλγαρία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Ισπανία και Πορτογαλία.

Comments

rockoverdose.gr