Το Rockoverdose και ο Βασίλης Αθανασόπουλος μίλησαν με τον drummer των Suicidal Angels λίγο πριν την εμφάνιση της μπάντας ως support στη συναυλία των Sepultura στο Fuzz Club της Αθήνας στις 2 Ιουνίου. Διαβάστε την συνέντευξη παρακάτω.
Rockoverdose.gr: Γεια σου, Ορφέα! Κατ' αρχάς, συγχαρητήρια για το νέο σας album! Πες μας δυο λόγια για την κατάσταση της μπάντας αυτόν τον καιρό. Συναυλίες, ξεκούραση, τι;
Ορφέας: Γεια χαρά και ευχαριστώ πολύ. Αυτόν τον καιρό ετοιμαζόμαστε για την επερχόμενη καλοκαιρινή μας περιοδεία με τους Exodus η όποια θα περιλαμβάνει Ευρωπαϊκά φεστιβάλ και single shows στο ενδιάμεσο. Επίσης, προβάρουμε το setlist μας για το live με Sepultura στις 2 Ιουνίου και δουλεύουμε μερικές νέες ιδέες για καινούρια κομμάτια. Γενικά θα είναι ένα καυτό συναυλιακό καλοκαίρι και να σου πω την αλήθεια αυτό είναι που γουστάρω περισσότερο!
Rockoverdose.gr: Στα lives για την προώθηση του δίσκου, ποιά είναι η ανταπόκριση του κόσμου; Δείχνει ενθουσιασμένος με το νέο υλικό;
Ορφέας: Όσο ενθουσιασμένοι είμαστε κι εμείς θα έλεγα. Ο νέος δίσκος έχει πολύ μεγαλύτερη απήχηση ανάμεσα στους Thrashers και αυτό το δείχνουν και τα στεγνά νούμερα πωλήσεων έξαλλου, μιας και με το Bloodbath “χτυπήσαμε” τα charts σε Γερμάνια και Αυστρία! Έχουν ήδη ξεχωρίσει μερικά κομμάτια σαν πιο δημοφιλή αν και δεν μπορούμε ακόμη να πούμε με βεβαιότητα ότι το αγαπημένο κομμάτι του κόσμου είναι εκείνο η το άλλο. Υπάρχει ποικιλία στις απόψεις και θεωρούμε πως αυτό είναι καλό, δεν είναι ένας μονόπλευρος δίσκος. Έχουμε παίξει κομμάτια και στο full of hate tour τον Μάρτιο και στο live μας στην Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο και αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις του κόσμου τότε μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ο κόσμος ευχαριστήθηκε και αγκάλιασε από την αρχή αυτόν τον δίσκο.
Rockoverdose.gr: Το εξώφυλλο του νέου album, είναι σχεδιασμένο από τον Ed Repka, ο οποίος έχει δουλέψει με τεράστια ονόματα, και έχει συνεργαστεί ξανά με τους Suicidal Angels. Τι σημαίνει αυτό για σας;
Ορφέας: Όπως την πρώτη φόρα, έτσι και τώρα, είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με μια τέτοια προσωπικότητα. Ο άνθρωπος είναι θρύλος, έχει δημιουργήσει ουκ ολίγα κλασσικά εξώφυλλα και είναι σωστός επαγγελματίας. Όταν μας ρώτησε τι θέλαμε για εξώφυλλο, αύτη τη φόρα τον αφήσαμε ελεύθερο να δημιουργήσει, έχοντας ως κατευθυντήριες γραμμές τον τίτλο του δίσκου και μερικές δίκες μας ιδέες. Το αποτέλεσμα φαινόταν πως θα ήταν πολύ καλό ήδη από τα προσχέδια που μας έστελνε και ήμασταν ενθουσιασμένοι. Το τελικό σχέδιο νομίζω δικαιώνει και εμάς που τον εμπιστευτήκαμε για δεύτερη φόρα αλλά και αυτός δικαιώνει το τεράστιο όνομα που έχει ως σχεδιαστής.
Rockoverdose.gr: Στην πίσω πλευρά του CD, λείπει το κομμάτι "The Face of God". Ξέρουμε ότι υπεύθυνη είναι η εταιρία γι' αυτό. Μπορείς να μας πεις περισσότερα;
Ορφέας: Ας πούμε ότι υπήρξαν κάποιες αντιδράσεις και ενστάσεις για τον τίτλο του κομματιού, κατά πόσο θα επέτρεπαν κάτι τέτοιο να κυκλοφορήσει στην Γερμάνια, όπου οι κανονισμοί είναι λίγο πιο σφιχτοί κι ας λήξει εκεί το θέμα... Οι πρώτες κόπιες του δίσκου κυκλοφόρησαν όντως χωρίς τον τίτλο του κομματιού στο Tracklist. Βρέθηκε η άκρη όμως νομικά και το κομμάτι αναγράφεται κανονικά στο οπισθόφυλλο πλέον. Τα πρώτα δισκάκια είναι συλλεκτικά λοιπόν, χαχα!
Rockoverdose.gr: Υπάρχουν ιδέες για νέο υλικό; Πότε θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για νέο Suicidal Angels δίσκο;
Ορφέας: Δεν είναι λίγο νωρίς να μιλάμε για νέο δίσκο; Ούτε μισό χρόνο κυκλοφορίας δεν έχει κλείσει το “Bloodbath”! Για να απαντήσω όμως, υπάρχουν όντως ιδέες για νέα κομμάτια και όντως δουλεύομαι σε νέο υλικό, όταν νοιώθουμε στο studio πως το να παίξουμε για ΑΚΟΜΗ μια φόρα τα ίδια κομμάτια μας οδηγεί ένα βήμα πριν την αποχαύνωση. Περισσότερο το κάνουμε για εμάς, για να ξεφεύγουμε από την ρουτίνα της καθημερινής πρόβας. Νομίζω ότι με καθημερινές πρόβες και γενικά καθημερινή εργασία είναι δύσκολο να μην υπάρχει συνεχεία έτοιμο νέο υλικό. Όταν έρθει η ώρα και αφού εξαντλήσουμε με όσες περιοδείες μπορούμε το promotion του Bloodbath, τότε θα έχετε νέα για τον επόμενο δίσκο..;)
Rockoverdose.gr: Με το "Dead Again" φύγατε από τη Nuclear Blast, και μεταφερθήκατε στην NoiseArt. Νιώθετε ότι ήταν σωστή απόφαση;
Ορφέας: Αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να τροποποιήσω την ερώτηση σου και να απαντήσω ότι το “Dead Again” βγήκε από την NoiseArt και όχι από την Nuclear Blast. Είναι γεγονός ότι συνεργαζόμαστε με μια ομάδα management που δουλεύει προς το συμφέρον της μπάντας. Σε εκείνη την φάση, το να κυκλοφορήσουμε το νέο μας, τότε, δίσκο από το Label του booking agency (Rock The Nation) που ανήκουμε, μας φαινοταν σωστη κινηση και, απαντωντας στην ερώτηση σου, ναι, ήταν η σωστή κίνηση. Βγήκαμε κερδισμένοι με συνεχόμενα tour, καλοκαιρινά festival και ακόμα περισσότερα tour, καταλαβαίνοντας ότι, μια μπάντα την συμφέρει καλυτέρα να είναι σε μια εταιρεία από τα πρώτα ονόματα πάρα από τα τελευταία. Το ότι μπήκαμε στα charts σε μια δύσκολη εποχή για τις πώλησης παγκοσμίως και σε μια δύσκολη γενικά εποχή για όλες τις ελληνικές μπάντες, αποδεικνύει ότι η απόφαση που πήραμε το 2010 ήταν η σωστότερη για το μέλλον, ότι έγινε πολύ καλό promotion από την εταιρεία και ότι είμαστε κάπου που μας σέβονται και μας εκτιμένε. Νομίζω ότι χρωστάμε πολλά στους συνεργάτες μας στην Rock The Nation και στην NoiseArt γιατί είναι επαγγελματίες και μας το επιβεβαιώνουν αυτό κάθε μέρα με τον καλύτερο τρόπο!
Rockoverdose.gr: Έχετε σκεφτεί την βιντεοσκόπηση κάποιου live σας, και την κυκλοφορία του σε DVD;
Ορφέας: Είχαμε μαγνητοσκοπήσει πριν από χρονιά, το live Domination (Μάιος 2008) που κάναμε στην Αθήνα για τον πρώτο μας δίσκο, αλλά πάνω που το ετοιμάζαμε υπογράψαμε στη Nuclear Blast και τα πλανά άλλαξαν, έτσι δεν κυκλοφόρησε ποτέ. Υπάρχουν κάποιες ιδέες όντως, αλλά είμαστε πολύ απασχολημένοι αυτήν τη στιγμή. Δεν είναι προτεραιότητα της μπάντας και δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι βιαστικά. Όταν νοιώσουμε έτοιμοι και υπάρχει στερεό έδαφος για ένα τέτοιο επιχείρημα να είσαι σίγουρος πως θα γίνει ΚΑΙ αυτό.
Rockoverdose.gr: Πάντως, το video clip για το ομώνυμο κομμάτι είναι εντυπωσιακό. Μπορείς να μας δώσεις κάποια infos; Πού γυρίστηκε, και ποιός ήταν στην καρέκλα του σκηνοθέτη;
Ορφέας: Γυρίστηκε σε ένα κτίριο που παλαιοτέρα στέγαζε ένα βιομηχανικό εργοστάσιο, κάπου έξω από την Λειψία. Ο σκηνοθέτης είναι ο τραγουδιστής τον Legion Of The Damned, Maurice, με τον όποιο είχαμε συνεργαστεί και παλαιοτέρα για το video clip
του Apokathilosis. Ο Maurice συγκέντρωσε πλανά από τα live μας κατά την διάρκεια του Full of Hate Tour και λίγες ώρες πριν το show στην Λειψία μας οδήγησε στο εργοστάσιο και τραβήξαμε τα τελευταία πλανά. Μια σημείωση επειδή μας ερωτάνε συχνά: Ναι, είναι αληθινό αίμα..:)
Rockoverdose.gr: Κάτι άλλο που εντυπωσιάζει από το νέο album, είναι το τρίτο κομμάτι, το "Chaos (The Curse is Burning Inside)". Πρόκειται για μια εξαιρετική σύνθεση, και η αλήθεια είναι ότι δεν μας είχατε συνηθίσει με τέτοιες εισαγωγές. Ποιανού ιδέα ήταν;
Ορφέας: Και αυτό πρόεκυψε μέσα από τις πρόβες μας. Αυτό το δίωρο-τρίωρο το καθημερινό, που περνάμε στο studio, είναι η “δουλεία μας”, η εργασία μας και προσπαθούμε να είναι όσο πιο δημιουργικό γίνεται. Όταν γράφαμε τα κομμάτια για το “Bloodbath” νοιώθαμε πως κάτι έλειπε από το Chaos, κάτι χρειαζόταν για να ισορροπήσει. Έπεσε η ιδέα της εισαγωγής, το δοκιμάσαμε, το πετάξαμε, το ξαναπιάσαμε, το ξαναπετάξαμε, το δοκιμάσαμε διαφορετικά και τελικά καταλήξαμε σε αυτό που ακούς. Γενικά οι ώρες που περνάμε μαζί στο studio είναι το ελιξίριο της νιότης για τους Suicidal Angels!
Rockoverdose.gr: Το αίμα έχει την τιμητική του στο "Bloodbath". Τι πρεσβεύει για εσάς, και τι μηνύματα θέλετε να περάσετε μετά από τους στίχους;
Ορφέας: Με λίγα λόγια θα σου απαντήσω ότι το αίμα είναι αληθινό και ουσιαστική κινητήρια δύναμη. Είναι ωμό και άμεσο, όπως και ο δίσκος μας. Είναι το μέσο που θα εξαγνίσει την σημερινή κατάσταση για να μας φέρει τελικά σε μια νέα εποχή. Τώρα αν σε αυτην την εποχή θα επιστρέψουμε στα χωράφια και τις σπηλιές, δεν μπορεί κανείς να πει. Ο κόσμος πάει από το κακό στο χειρότερο όμως και δεν γίνεται να τραβήξει για πολύ ακόμη αυτό, η ανθρωπότητα και η υπομονή της έχουν όρια τα όποια θα τα αγγίξουμε πολύ γρήγορα απλωτή φαίνεται. Μπορώ να πω πολλά περισσότερα αλλά καλυτέρα να επιστρέψουμε στα της μουσικής...
Rockoverdose.gr: Τι να περιμένουμε στο live με τους Sepultura, στις 2 Ιουνίου, στο Fuzz;
Ορφέας: Thrash metal όπως ξέρουμε να παίζουμε. Πλέον έχουμε παραδεχτεί, ότι δεν μπορούμε να παίξουμε τίποτα άλλο...χααχαχα! Θα περάσουμε καλά, θα χτυπηθούμε, θα μοσαρουμε και θα πιούμε τις μπύρες μας μετά, απολαμβάνοντας το μεγαθήριο που ακούει στο όνομα Sepultura! Αυτό είναι και το πρώτο μας live στην Αθήνα άλλωστε μετά την κυκλοφορία του “Bloodbath”. Πάει καιρός από τότε που παίξαμε για τους φίλους στην πρωτεύουσα και σίγουρα μας έχουν λείψει, τους περιμένουμε όλους να δώσουν ένα ηχηρό παρόν! Και είμαι σίγουρος ότι θα το δώσουν...
Σε αυτό το σημείο να σου πω ότι το πρώτο show για το Bloodbath το δώσαμε στην Θεσσαλονίκη στις 7 Απριλίου και πραγματικά μας πέσαμε τα σαγόνια. Κάναμε λάθος τόσα χρονιά που δεν είχαμε ανεβεί να παίξουμε στον Βορρά! Με την ευκαιρία αυτής της συνέντευξης λοιπόν, να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που γέμισε το Eightball και τα έκανε όλα λίμπα. Ήταν τιμή μας και να είναι όλοι σίγουροι ότι θα επιστρέψουμε
για live το συντομότερο δυνατό!
Rockoverdose.gr: Ασχολείστε και με την θρησκεία και, κατά την άποψή μου, με πολύ εύστοχο τρόπο. Ποιά η γνώμη σας γι' αυτήν, λοιπόν;
Ορφέας: Ο Νίκος ασχολείται, εκείνος γραφεί τους στίχους, χαχα! Είναι ένα θέμα που μας έχει απασχολήσει αρκετά, περά από την πλάκα, και βρίσκει όλη την μπάντα σύμφωνη. Ακόμη και μετά από τόσα χρονιά, δεν μπορούμε να συλλάβουμε, μας φαίνεται αδιανόητο, να έχει τόση εξουσία η εκκλησία και όχι μονό να την ασκεί απροκάλυπτα, αλλά να μην κάνει και κανένας κάτι γι’ αυτό!!! Μην κάνουμε λόγο για πρόσφατα σκάνδαλα, δεν θα τελειώσει ποτέ αύτη η συνέντευξη...Είμαστε κατά του Χριστιανισμού, αλλά όχι κατά της πιστής, ας κάνει ο καθένας ότι θέλει, μην παρεξηγούμαστε.
Rockoverdose.gr: Ο επίλογος δικός σου!
Ορφέας: Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη και τον χρόνο σου, όπως επίσης το Rock Overdose και τους αναγνώστες του. Ανυπομονούμε να σας δούμε όλους στις 2 Ιουνίου στο Fuzz! Μέχρι τότε, Thrash till Death, and then Some!!!
Για το Rockoverdose.gr
Βασίλης Αθανασόπουλος



