Ο τραγουδιστής των CHILDREN OF BODOM στη σκηνή μαζί με τους ANNIHILATOR

Ο τραγουδιστής των CHILDREN OF BODOM,Alexi Laiho,ανέβηκε στην σκηνή στη διάρκεια της εμφάνισης των ANNIHILATOR στο Heavy MTL festival,στο Μόντρεαλ του Καναδά κι ερμήνευσαν μαζί το "King Of The Kill".

Comments

rockoverdose.gr