Στέλλα Γουλινούδη (ACCESS IN MUSIC) στο Rock Overdose: “Ο μανατζερ είναι σύμμαχος του καλλιτέχνη, δουλεύει συνεχώς για να τον κάνει να ξεχωρίσει”

Η Access In Music είναι μια νέα εταιρεία management που ασχολείται με το promotion και το booking. Ιδρύθηκε το 2016 από την Στέλλα Γουλινούδη και μέσα σε ένα χρόνο έχει ήδη καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη αρκετών συγκροτημάτων. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε την συνέντευξη που έδωσε η Στέλλα στο Rock Overdose και τον Κωνσταντίνο Σωτηρέλη, σχετικά με την εταιρεία της αλλά και τον ρόλο του manager γενικότερα.

 

Rock Overdose: Καλησπέρα Στέλλα, καλώς ήρθες στο Rock Overdose. Πες μας λίγα λόγια για την Access In Music

Στέλλα: Η Access in Music ασχολείται αποκλειστικά με την εκπροσώπηση μουσικών καλλιτεχνών με κύριο σκοπό την σωστή τοποθέτηση αυτών στην αγορά της μουσικής βιομηχανίας. Αναλαμβάνουμε δηλαδή εξ ολοκλήρου την οργάνωση, προβολή, διαφήμιση και προώθηση των πελατών μας για να τους αναδείξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο μουσικό στερέωμα.

 

Rock Overdose: Ποιος ο σκοπός της ίδρυσης μιας τέτοιας εταιρείας στην Θεσσαλονίκη;

Στέλλα: Η μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης ηταν πάντα αξιόλογη με πολλούς ταλαντούχους καλλιτέχνες να την απαρτίζουν. Θεωρήσαμε οτι χρειαζόταν μια κάποια στήριξη απο την πλευρα της βιομηχανίας με σκοπό να βοηθηθεί κάθε σοβαρός καλλιτέχνης που σέβεται την δουλειά του χωρίς να χρειάζεται να φύγει απο την πόλη του.

 

Rock Overdose: Οι μπάντες που αναλαμβάνεις είναι μόνο του σκληρού ήχου ή μπορεί να ανήκουν και σε τζαζ ή μπλουζ μονοπάτια;

Στέλλα: Αναλαμβάνουμε όλα τα είδη μουσικής, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Όποιος θέλει μπορεί να μας στείλει ένα δείγμα της δουλειάς του και αφού το ακούσουμε να του πούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να τον βοηθήσουμε στην μουσική του καριέρα.

 

Rock Overdose: Στην χώρα μας ο καθένας είναι ότι δηλώσει. Πολλοί λένε ότι είναι manager. Ποια η διαφορά της δικής σου εταιρείας από τους υπόλοιπους που δηλώνουν manager;

Στέλλα: Μάνατζερ μπορεί να είναι οποιοσδήποτε μπορεί να οργανώσει σωστά μια ομάδα και να την κάνει λειτουργική και αποδοτική. Ευτυχώς στην Ελλάδα έχουμε αρκετούς καταξιωμένους επαγγελματίες μανατζερ με τεράστια εμπειρία στον χώρο, κυρίως στο ελληνικό λαικό ρεπερτόριο. Η διαφορά της Access in Music είναι ότι ασχολείται περισσότερο με το ξένο ρεπερτόριο και το εξωτερικό. Επίσης λόγω της ταχύτατης εξέλιξης στην τεχνολογία έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για περαιτέρω γνώσεις και εξιδίκευση και αυτό ακριβώς είναι που διαχωρίζει την εταιρία μας απο τους υπολοίπους.

Rock Overdose: Υπάρχουν βλέψεις για την άνθιση μιας τέτοιας εταιρείας στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Θεσσαλονίκη;

Στέλλα: Βεβαίως και υπάρχει ενδιαφέρον όχι μόνο απο την Θεσσαλονίκη αλλά απ ολη την Ελλάδα και τελευταία και απο το εξωτερικό. Σίγουρα υπάρχουν προοπτικές εξέλιξης και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι αυτό γιατί η εποχή που διανύουμε είναι πολύ δύσκολη και οταν βλέπουμε οτι η προσπάθεια μας έχει απήχηση μας δίνει ώθηση να προχωρήσουμε γρήγορα και μεθοδικά.

 

Rock Overdose: Πώς βλέπουν οι μπάντες έναν μάνατζερ; Είναι εύκολη η συνεργασία;

Στέλλα: Εξαρτάται, η συνεργασία είναι χημεία και αν δεν ταιριάξεις εξ αρχής υπάρχει πρόβλημα στην πορεία. Ο μανατζερ είναι σύμμαχος του καλλιτέχνη, δουλεύει γι αυτόν συνεχώς για να καταφέρει να τον προβάλει και να τον κάνει να ξεχωρίσει μέσα στο πλήθος αλλά πολλές φορές αντιμετωπίζεται ανταγωνιστικά απο τους μουσικούς. Ο Έλληνας είναι δύσκολο να δεχθεί να κατευθυνθεί απο κάποιον άλλο, συνήθως προτιμάει οτι κάνει να το κάνει μόνος του ισχυριζόμενος οτι το ξέρει καλύτερα. Αυτό καθιστά μια τέτοια συνεργασία αρκετά δύσκολη για όλους.

 

Rock Overdose: Στον ένα χρόνο που έχεις αυτήν την εταιρεία, τι έχεις καταλάβει για την ελληνική rock και metal σκηνή;

Στέλλα: Τον τελευταίο χρόνο η ροκ σκηνή είναι και πάλι στα φορτε της, θυμίζοντας αρκετά την εποχή των 90’s οπου παντού έβλεπες ακουστικά αλλά και ηλεκτρικά σχήματα να παίζουν σε κάθε γωνιά της πόλης και σε κάθε συνοικιακό μαγαζάκι. Το καλό με τους περισσότερους ροκάδες είναι οτι στηρίζουν πολύ τις μπαντες που αγαπάνε, είτε ακολουθώντας τους στις συναυλίες, είτε αγοράζοντας CD και μπλουζάκια για να τις ενισχύσουν. Αυτό φαίνεται να είναι πολύ ελπιδοφόρο για την ελληνική μουσική σκηνή και μας βοηθάει και εμας πολύ με την δουλειά μας.

 

Rock Overdose: Με ποιο κριτήριο αναλαμβάνεις να συνεργαστείς με μια μπάντα και ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείς; Ποια είναι η δουλειά σου σαν manager δηλαδή;

Στέλλα: Η δουλειά του μανατζερ απαιτεί παρα πολύ χρόνο με την μπαντα για να καταλήξει σε κάποιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα και για τους δυο. Τα κριτήρια ποικίλουν ανάλογα με την περίπτωση, το πιο βασικό όμως για εμάς είναι να μας αρέσει αυτό που αναλαμβάνουμε και μουσικά αλλά και επικοινωνιακά. Η δουλειά μας συμπεριλαμβάνει την νομική κάλυψη και την προβολή του καλλιτέχνη μέσα απο κάθε μέσο, ηλεκτρονικό ή φυσικό καθώς και το σωστό στήσιμο της εικόνας αυτου με σκοπό να προσελκύσει οσο το δυνατον περισσότερο κόσμο που θα τον ακολουθήσει στην πορεία της καριέρας του.

 

Rock Overdose: Από τη στιγμή που θα αναλάβεις μια μπάντα, πόσος καιρός χρειάζεται για να γίνουν εμφανή τα αποτελέσματα της δουλειάς σου;

Στέλλα: Συνήθως από ένα εώς δυο χρόνια αλλά και πάλι εξαρτάται απο το τι ακριβώς θα έρθει να μας ζητήσει. Για παράδειγμα εαν θέλει απλά να διαφημιστεί, χρειάζεται περίπου 4-6 μήνες για να δει αποτελέσματα ενώ εαν θέλει να βγεί στο εξωτερικό μπορεί να χρειαστεί και 2 και 3 χρόνια. Αυτό φυσικά προυποθέτει σκληρή δουλειά απο την πλευρά του και εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που συνεργάζεται.

 

Rock Overdose: Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να κάνει μια μπάντα στην αρχή ώστε να μπορέσει να γίνει γνωστή;

Στέλλα: Όταν υπάρχει καλό μουσικό υλικό αργά ή γρήγορα όλα παίρνουν τον δρόμο τους. Σαφώς κρίνεται απαραίτητη η παρουσία ενός καλού παραγωγού, σκηνοθέτη, μανατζερ και ατζεντη οι οποίοι θα κάνουν και την διαφορά.

 

Rock Overdose: Itunes, Spotify, video clips. Πόσο απαραίτητα είναι στην εποχή μας αυτά για μια μπάντα;

Στέλλα: Όλα αυτά είναι εργαλεία για μια μπαντα εαν τα χειριστεί σωστά θα λειτουργήσουν υπερ της εαν οχι δεν θα της χρησιμευσουν πουθενά. Απο την επιλογή του κομματιού για μουσικό βιντεο, την σκηνοθεσία, το πότε, το που και το πως θα πρέπει να δημοσιευθεί στο διαδικτυο καθώς και πολλά άλλα θα πρέπει να λειφθούν σοβαρά υπόψιν για την επίτευξη μιας  επιτυχημένης μουσικής πορείας.

 

Rock Overdose: Τι δεξιότητες χρειάζονται για να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα που ασκείς;

Στέλλα: Ευελιξία, δημιουργικότητα, επικοινωνία, ομαδική εργασία, διαχείριση, γνώσεις και πολύ υπομονή

 

Rock Overdose: Ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη. Ο τελευταίος λόγος δικός σου.

Στέλλα: Εμείς ευχαριστούμε.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας www.accessinmusic.com ή καλέστε μας στο 2311 243 343

Comments