Το ευχαριστήριο των διοργανωτών της συναυλίας οικονομικής ενίσχυσης για τους πυρόπληκτους!

 

 

~ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ~

Σας ευχαριστούμε για την εντυπωσιακή προσέλευσή σας, το ήθος και το πάθος που επιδείξατε κατά τη διεξαγωγή αυτού που ήταν κάτι παραπάνω από "άλλη μία συναυλία". Όσοι το ζήσατε και όσοι ζήσατε για αυτό καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοούμε.

Χρειάστηκε κάποιος χρόνος για να επαναφέρουμε τον χώρο του Σκοπευτηρίου Καισαριανής στην αρχική του κατάσταση (ευχαριστούμε που βοηθήσατε στη συγκομιδή των απορριμάτων μετά τη λήξη). Τη Δευτέρα 6 Αυγούστου (αφού ολοκληρωθεί η καταμέτρηση και αφαιρεθούν τα έξοδα που αφορούν σε αγορά προϊόντων, λειτουργικά και αναλώσιμα, καθώς ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ εργάστηκαν και παρείχαν εξοπλισμό αφιλοκερδώς) θα είμαστε σε θέση να σας ανακοινώσουμε το τελικό ποσόν, προς διάθεση για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.

Κόντρα στα σημεία των καιρών, την Τετάρτη 1 Αυγούστου ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ δημιουργήσατε μια ιστορική συγκυρία. Καλλιτέχνες, εργαζόμενοι και ένα υπέροχο κοινό, όλοι εκεί, άνθρωπος για άνθρωπο, παραδώσατε μαθήματα αλληλεγγύης, σε μια εποχή που τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο και σας ευχαριστούμε πολύ για αυτό.

 

https://www.facebook.com/forthevictimsoffire/videos/1920655461323882/

Comments

rockoverdose.gr