O Χρήστος Χολίδης απάντησε μέσω τηλεοπτικής εκπομπής, με αφορμή την έκταση που πήρε η διασκευή που έκανε στο "Nothing Else Matters" των Metallica.
Δήλωσε μεταξύ άλλων: "Επειδή είδα ότι και στο facebook γράφανε και ξαναγράφανε και πήρε μεγάλη διάσταση. Για μένα το τραγούδι δεν έχει όρια, ποιος θα το πει και τι θα πει. Εγώ το είπα, πέρασα πολύ ωραία και με τους μουσικούς μου περάσαμε ωραία. Μέχρι εκεί. Δεν είμαι μεταλάς, αλλά το συγκεκριμένο τραγούδι είναι ύμνος για μένα!!!".
Ακολουθεί το βίντεο με τις δηλώσεις του:




