9ΜΜ: Νέο τραγούδι

Οι 9ΜΜ βρίσκονται στο στούντιο και ηχογραφούν το δέυτερο τους άλμπουμ και μας έστειλαν ένα νέο κομμάτι και ενα μήνυμα για όλους.

 
''Οι 9ΜΜ βρισκονται στο στουντιο και ηχογραφουν το υλικο του δευτερου δισκου τους αλλα οι εξελιξεις
δεν σταματουν.Με αυτη την αφορμη χαριζουν το επομενο κομματι σε οσους διαφωνουν με το νοημα του 
και αδυνατουν να αφησουν την κοινη λογικη να επικρατησει σε αυτον το  τοπο που λεγεται Ελλαδα...
Καλη λευτερια αδελφια!''
 

Comments

rockoverdose.gr