Μια ερώτηση που ίσως ποτέ δεν κάνατε στον εαυτό σας είναι πως θα ηχούσε άραγε το να ηχογραφήσουμε το κάθε δευτερόλεπτο του τέλους των κομματιών των AC/DC.
Δυο οπαδοί τους, οι Mark και Νeanderpaul μας λύνουν την απορία καθώς πήραν το τελευταίο δευτερόλεπτο κάθε τραγουδιού των AC/DC και δημιούργησαν ένα περίεργο μουσικό μείγμα. Ακούστε παρακάτω την πρωτότυπη δημιουργία τους.
Για το Rock Overdose,
Παναγιώτης Κωνσταντής




