Το πρώτο EP των Adrenaline Mob, το οποίο κυκλοφόρησε το περασμένο καλοκαίρι, σύντομα θα έχει εξαντληθεί. Το EP κυκλοφόρησε από το ίδιο το συγκρότημα και περιέχει τέσσερα τραγούδια του συγκροτήματος και μία διασκευή των Black Sabbath από την εποχή του Ronnie James Dio, το “The Mob Rules”. Το συγκρότημα δήλωσε:
“Κυκλοφορήσαμε το EP ώστε να πάρετε μία γεύση για το τι θα κάνει το συγκρότημα με τον δίσκο “Omertá”. Το “Omertá” θα περιέχει νέες εκδόσεις των τεσσάρων τραγουδιών του EP. Μερικά μέρη επανηχογραφήθηκαν και το μιξάρισμα έγινε ξανά από την αρχή. Μόλις τελειώσουν αυτά τα CD δεν υα υπάρξουν άλλα. Η ψηφιακή μορφή θα αφαιρεθεί από το iTunes και τις άλλες εταιρείες μέχρι την Παρασκευή. Σας ευχαριστούμε όλους όσους αγαπήσατε το EP και εκτιμούμε την υποστήριξή σας!”
Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε το “Adrenaline Mob” EP.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος "Astaldo" Πανταζόγλου



