Oι Adrenaline Mob σχεδιάζουν να επανακυκλοφορήσουν το ντεμπούτο τους "Omerta" σε μία ειδική έκδοση όπου θα περιλαμβάνει μέσα και διασκευές. Η σχετική ανακοίνωση της μπάντας είναι:
"Οι Adrenaline Mob σε λίγες μέρες θα μπουν στο studio για να ηχοπγραφήσουν κάποιες διασκευές για μία ειδική έκδοση για να κυκλοφορήσει σε Αμερική και Ευρώπη. Μείνετε συντονισμένοι και διαδώστε τα νέα. Το 2013 για τους AMOB θα είναι συγκλονηστικό. Θα σας δούμε όλους σύντομα στο tour μας!"
Για το RockOverdose.gr: Γιάννης Κουτσουσίμος



