Οι AEROSMITH μπήκαν στα στούντιο του κιθαρίστα τους Joe Perry(The Boneyard) και στα κύρια στούντιο του συγκροτήματος,τα Pandora"s Box,και ξεκίνησαν απο τις αρχές Ιουλίου την ηχογράφηση του νέου δίσκου.
Θα αποτελεί τον πρώτο δίσκο απο το 2011 με νέο υλικό κι αναμένεται να κυκλοφορήσει γύρω στον Μάιο του 2012.



