ALANNAH MYLES στο Rock Overdose: “Τι κατέστησε το Black Velvet αδύνατο να μην το πιστέψω;”

 

 To "Black Velvet", το τραγούδι που γράφτηκε εις μνήμην του Elvis Presley, είναι ένα χαρακτηριστικό all-time-classic που καταφέρνει να δημιουργεί έντονα συναισθήματα ακόμα και μετά από 22 χρόνια από την κυκλοφορία του. Η χαρισματική φωνή της Alannah, η εκφραστική απόδοση, η μοναδική προσωπικότητα και μια εμφάνιση που κόβει την ανάσα  την έκαναν διάσημη σε μια νύχτα με πωλήσεις πολλών εκατομμυρίων, διάφορα βραβεία συμπεριλαμβανομένου ενός Grammy, και φυσικά την αγάπη των οπαδών της σε όλο τον κόσμο. Μετά από τέσσερα άλμπουμ και δύο "best of" συλλογές (από τις οποίες ισχυρίζεται ότι δεν έχει δει ούτε μία δεκάρα) κατά τη δεκαετία του '90, η καλλιτέχνης επέστρεψε με το νεο-ηχογραφημένο "Black Velvet" άλμπουμ το 2008, χωρίς ποτέ να παραλείπει να καταπλήσσει τα ακροατήρια. To Rock Overdose κατάφερε να μιλήσει με μία από τις σημαντικότερες φιγούρες στη Rock μουσική, την Αlannah Myles!

 

 

Rockoverdose.gr: Γεια σου Alannah, είμαστε πολύ ευτυχείς που σε καλωσορίζουμε στο Rock Overdose! Πριν από τέσσερα χρόνια πραγματικά συγκλόνισες το ελληνικό κοινό με την τοπική ορχήστρα της Θεσσαλονίκης. Πώς είσαι τον τελευταίο καιρό, ξέρουμε ότι είσαι στη διαδικασία επούλωσης από ένα σοβαρό τραυματισμό. Καλύτερα ελπίζουμε;

@= Αισθάνομαι καλύτερα καθημερινά, σας ευχαριστώ. Ναι, θα ήταν πολύ δύσκολο να ξεχάσω ποτέ τη συναυλία μου στη Θεσσαλονίκη. Μία από τις σημαντικότερες στιγμές της καριέρας μου συναυλιακά! Εύχομαι μόνο να ήμουν σε θέση να κάνω ολοκληρομένες περιοδείες με μια ορχήστρα να παίζει τη μουσική μου. Ήταν πολύ πιο εύκολο και πιο ικανοποιητικό από ό, τι είχα ποτέ σκεφτεί ότι θα μπορούσε να είναι. Είχα επίσης την ευκαιρία να ακούσω τραγούδια που είχα γράψει να παίρνουν πνοή με τις απίστευτες ενορχηστρώσεις γραμμένες από τον μαέστρο τους, τον Friedemann Riehle από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα της Πράγας. Οι ιδέες του και ο τρόπος που οραματίστηκε και πέτυχε να εκφράσει τη ροκ μουσική εκτελεσμένη από μια 60-μελή ορχήστρα  με μια μπάντα ήταν εξαιρετική.

 

Rockoverdose.gr: Κανένα νέο για κάποια επερχόμενη κυκλοφορία;

@= Εργαζόμουν πάνω σε ένα vintage CD με μπλουζ  για τα τελευταία 8 χρόνια-έγραφα τραγούδια ενώ ηχογραφούσα το τελευταίο μου CD "Black Velvet" . Θα έχει τίτλο 'A Work In Blue'. Ένας μαύρος ζει μέσα μου και ανυπομονεί να βγει.

 

Rockoverdose.gr: Ακούσαμε επίσης ότι κάνεις ένα σύντομο πέρασμα από μια επερχόμενη ανεξάρτητη ταινία, είναι αλήθεια;

@= Ναι, εμφανίστηκα σε ένα σύντομο ρόλο ως «L», που μεταμορφώνεται από νεαρό Εβραίο ραβίνο σε goth πριγκίπισσα του σκότους και τα πάντα ανάμεσα. Απεικονίζομαι ως πολύ άσχημη καθώς και όμορφη. Η ανεξάρτητη ταινία έχει τίτλο 'Covenant' και είναι κατά κάποιο τρόπο επηρεασμένη από Ταραντίνο. Λίγο gore για τα γούστα μου, αλλά οι υπόλοιποι ηθοποιοί στην ταινία είναι θαυμάσιοι και το σενάριο και η ιστορία είναι καλογραμμένα από τον σκηνοθέτη και φίλο μου Steven  Rumbelow με τον οποίο συνεργάστηκα ως παρουσιάστρια για την παραφυσική σειρά του 'Beyond'. Δεν είναι πραγματικά το στυλ του φιλμ που θα μπορούσα να έχω δει τον εαυτό μου να αποδέχεται, αλλά με την επιτυχία πλοκών με  βρικόλακες όπως το "True Blood" σε τέτοια μεγάλη ζήτηση του κοινού μπορεί κάλλιστα να ήταν μια έγκαιρη απόφαση. Η πλοκή της ταινίας δίνει τη δική της φιλοσοφία στο όλο θέμα του υποκόσμου των Βρικολάκων που απεικονίζονται ως σκοτεινοί, ανθρωποφάγοι άγγελοι και έχει οριστεί να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο. Παρά την έκβαση της ταινίας πιστεύω ότι έδωσα μια πειστική ερμηνεία. Διαφορετικά, ποτέ δεν θα δεχόμουν. Η προϋπόθεση για τη συμμετοχή μου να ήταν να μπορώ να βλέπω τα καθημερινά στιγμιότυπα για να αποφασίσω.

 

Rockoverdose.gr: Απλά ανυπομονούμε να τη δούμε! Πώς είναι να είσαι ενεργή για περισσότερο από δύο δεκαετίες;

@= Είμαι καλλιτέχνης. Θα εξακολουθούσα να κάνω ό, τι κάνω είτε ήμουν διάσημη για αυτό είτε όχι. Η αποτυχία δεν αποτέλεσε ποτέ επιλογή δεν πιστεύω σε αυτό. Μου έχει ήδη παραχωρηθεί μια πολύ υψηλή θέση στον κόσμο της μουσικής για έργα στα οποία είχα αφιερώσει ολόκληρη τη ζωή μου για πολλές δεκαετίες πριν ο κόσμος μάθει ποτέ για αυτά.

 

Rockoverdose.gr: Μιλώντας για το να είναι κανείς ενεργός, ήσουν επίσης η νικήτρια του 15ου ετήσιου διαγωνισμού σύνθεσης τραγουδιού των ΗΠΑ για το 2010, συγχαρητήρια!

@= Σας ευχαριστώ. Ήταν μια επιβράβευση που έφερε λίγα παραπάνω από την προώθηση του ίδιου του διαγωνισμού. Είναι καλό να ξέρεις ότι  το τραγούδι σου επιλέχθηκε ως ο νικητής του μεγάλου βραβείου ανάμεσα σε τουλάχιστον 50.000 συμμετέχοντες. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, ελήφθη από τους οπαδούς μου ως αναμενόμενο, πράγμα που παίρνει τον ενθουσιασμό από αυτό για μένα. Όχι άλλοι διαγωνισμοί.

 

Rockoverdose.gr: Ενώ εργαζόσουν ως ηθοποιός και μοντέλο για να πληρώσεις τα πρώτα demo, φανταζόσουν ότι αμέσως μετά θα κέρδιζες βραβεία και θα έκανες πωλήσεις πολλών εκατομμυρίων σε όλο τον κόσμο;

@= Φαντάστηκα το κάθε τι που έλαβε η μουσική μου. Απλά όχι 18 μήνες μετά την κυκλοφορία του ντεμπούτου μου!

 

Rockoverdose.gr: Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πιστέψεις στο “Black Velvet”;

@= Μπορώ να σας απαντήσω μόνο με μια ερώτηση - Τι κατέστησε το Black Velvet αδύνατο να μην το πιστέψω; Δεν ήταν το τραγούδι που σκέφτηκα ότι θα κολλούσε στο μυαλό του κοινού 22 χρόνια μετά ως κλασικό, αλλά δεν μπορούμε να διαλέξουμε τις ευλογίες μας, μπορούμε μόνο να τις αποδεχθούμε αισίως με ένα ψήγμα χάριτος.

 

 

Rockoverdose.gr: Είναι και το αγαπημένο σου τραγούδι;

@= Είναι πάρα πολύ το τραγούδι μου το οποίο κανείς δεν φαίνεται να είναι σε θέση να διασκευάσει χωρίς να πολιορκείται από τους θαυμαστές του και είναι ίσως το πιο φυσικό τραγούδι για τη φωνή μου, αλλά δεν είναι το αγαπημένο μου. Έχω πολλά.

 

Rockoverdose.gr: Τι συνέβη μετά το δεύτερο album σου, ρίχνεις το φταίξιμο σε ατζέντηδες και στελέχη της μουσικής βιομηχανίας;

@= Δεν "ρίχνω το φταίξιμο" σε κανέναν. Αυτό που συνέβη είναι τόσο απίστευτο, τόσο εκδικητικό, μοιραίο και άθλιο που δεν σπαταλάω το χρόνο μου προσπαθώντας να εξηγήσω κάτι που θα χρειαζόταν ένα ολόκληρο βιβλίο για να βγάλεις νόημα από αυτό. Δεν είχα τη σοφία για να αλλάξω ό, τι συνέβη ούτε στο ελάχιστο. Την έχω τώρα. Ήμουν εξαιρετικά τυχερή με τη δημοτικότητα της μουσικής μου. Δεν έχω πια πρόβλημα με την Atlantic Records οι οποίοι έχουν αποσβέσει 5 με 6 εκατομμύρια από το ποσοστό μου των κερδών από τα οποία έγιναν όχι λιγότερο από 80 εκατομμύρια πλουσιότεροι, ενώ εγώ περιόδευα αδιάκοπα για να πληρώσω το ενοίκιο, χωρίς να λάβω ούτε ένα τσεκ από τα δικαιώματα μέχρι 19 χρόνια αφότου τα είχα αποσβέσει. Έχω υπάρξει εξαιρετικά ατυχής οικονομικά που θα μπορούσε να είναι τελείως διαφορετικά ίσως αν είχα αποδεχθεί την επικείμενη διαφθορά εκείνο τον καιρό. Έχω πολλές προκλήσεις μπροστά μου προκειμένου να πάρω πίσω ό, τι νομικά ανήκει σε μένα. Είναι χάλια, αλλά αυτή είναι η μοίρα μου.

 

Rockoverdose.gr: 'Ηταν μια στιγμή στην καριέρα σου που ένιωσες απογοητευμένη από τον τρόπο που εξελίχθηκαν τα πράγματα; Θα έκανες τίποτα διαφορετικά;

@= Δεν μπορώ να σχετιστώ με αυτή την ερώτηση. Γιατί να αλλάξω κάτι; Φυσικά, ο καθένας θα ανέμενε να πληρωθεί για το έργο που είχε κάνει. Πιστεύω ότι τα πάντα συμβαίνουν για κάποιο λόγο και δεν είμαι σε θέση να αλλάξω τα πράγματα έτσι κι αλλιώς, άρα γιατί θα πρέπει να μετανιώσω; Το Σύμπαν έχει πολύ υψηλότερα σχέδια για εμάς. Γίνεται μόνο άσχημο όταν δεν αφουγκραζόμαστε και ακολουθούμε εκεί που οδηγούμαστε. Ακολούθησα ακριβώς εκεί που οδηγούμουν και είμαι καλύτερη καλλιτέχνης γι 'αυτό.

 

Rockoverdose.gr: Από την τεράστια εμπειρία σου σε περιοδείες, υπάρχει κάποια συναυλία που έρχεται πάντα πρώτη στο μυαλό σου και γιατί;

@= Η Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε παραπάνω.

 

 

Rockoverdose.gr: Πώς πήρες μέρος στο Melodicfestivalen για τον διαγωνισμό της Eurovision στη Σουηδία;

@= Το φεστιβάλ θέλησε να εισαγάγει διεθνή σχήματα για να κερδίσει δημοτικότητα παγκοσμίως  και ήμουν η πρώτη που ζήτησαν να συμμετάσχει με έναν από τους πιο διάσημους ροκ καλλιτέχνες και τραγουδοποιούς τους, τον Kee Marcello. Ήταν μια φοβερή εμπειρία. Ένα τεράστιο τηλεοπτικό φαινόμενο στο μουσικό πολιτισμό της Σουηδίας. Λατρεύω την καθηλωτική εμφάνιση που κάναμε.

 

Rockoverdose.gr: Μια αναβίωση της ροκ μουσικής φαίνεται να λαμβάνει χώρα τα τελευταία χρόνια με πολλές αυτοχρηματοδοτούμενες παραγωγές από νέες μπάντες και όχι μόνο. Το ίδιο κάνατε και για το τελευταίο σου album με τίτλο "Black Velvet"; Ποια ήταν ανταπόκριση που πήρατε;

@=  Ήμουν στέλεχος & συμπαραγωγός, A&R, επικεφαλής τραγουδοποιός και χρηματοδότησα ένα επιβλητικό τέταρτο του εκατομμυρίου δολαρίων από δικά μου χρήματα σε έναν δίσκο για τον οποίο είμαι πολύ περήφανη. Υπήρχαν λίγοι πόροι διαθέσιμοι για την προώθησή του με την ανεξάρτητη δισκογραφική στην οποία το μίσθωσα, αλλά είμαι κύριος των μάστερ και θα επιστρέψει σε μένα διαχρονικά.

 

Rockoverdose.gr: Θα το ξαναέκανες σε κάποιο επόμενο album;

@= Ήταν ένα τεράστιο έργο για να τα κάνω όλα μόνη μου. Σχεδόν απύθμενο καθώς κοιτάζω πίσω τώρα, αλλά θα το κάνω πολύ διαφορετικά με την επόμενη ηχογράφησή μου. Πρώτα απ 'όλα δεν θα δαπανάω 9 φορές περισσότερο από ό, τι χρειάζομαι για να κρατήσω τους άλλους υπό το επιμήκες απασχολούν μου. Δουλεύω σχετικά με το να στηρίξω τον εαυτό μου για την επόμενη ανεξάρτητη κυκλοφορία μου, όπου όλα τα κέρδη θα γυρίζουν σε μένα το οποίο με τη σειρά του θα μου επιτρέψει να επιδοτήσω περισσότερες ηχογραφήσεις. Δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να υπογράψω ποτέ σαν καλλιτέχνης σε μια δισκογραφική εταιρεία μετά από όλη την οικονομική κακοποίηση που έχω υποστεί, αλλά δεν είμαι κλειστή στη σωστή συμφωνία με τη σωστή εταιρεία από την οποία η μουσική μου θα χρειαζόταν την υποστήριξή της αν είναι να είμαι υπεύθυνη για άλλον ένα κλασικό δίσκο. Είναι ένας εντελώς νέος κόσμος και οι καλλιτέχνες δεν χρειάζεται πλέον να υποβάλλονται σε δεσμευτές της μουσικής βιομηχανίας και εγκληματίες. Έχουμε περισσότερες επιλογές ανοικτές σε μας αν μπορούμε να δώσουμε προσοχή στα ένστικτά μας.

 

Rockoverdose.gr: Επιβλέπεις προσωπικά όλους τους διαδικτυακούς σου λογαριασμούς; Η σελίδα σου στο Facebook είναι τόσο διαφορετική σε σχέση με άλλων καλλιτεχνών, τόσο ζεστή, τόσο αληθινή...

@= Έχω έναν βοηθό για να χειρίζεται τα εκατοντάδες αιτήματα booking που λαμβάνω κάθε χρόνο. Αυτό είναι εξαιρετικά χρονοβόρο. Ιδιαίτερα όταν μόνο μεταξύ 5-10 από τις προσφορές υλοποιούνται ποτέ. Αλλά σας ευχαριστώ που το επισημάνατε. Χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να μάθω πώς να επιτρέπω στους θαυμαστές μου στο FB μια στενή προσέγγιση διαχωρίζοντάς τους από τους κακεντρεχείς ή καταπατητές που ένας καλλιτέχνης με το είδος της φήμης μου προσελκύει αναπόφευκτα. Είμαι εξαιρετικά επιμελής σχετικά με τη διατήρηση ενός καλού θετικού μέρους εκεί για μένα και τους οπαδούς μου. Δεν επιτρέπω τη λάσπη προς άλλους καλλιτέχνες προκειμένου για τη δική μου τέχνη να επαινεθεί. Λατρεύω το να μοιράζομαι με τους οπαδούς μου και την αλληλεπίδραση που έχω με το καθένα από αυτούς, αλλά στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι δεν πιστεύουν ότι είμαι πραγματικά εγώ. Δεν έχει σημασία, δεν αλλάζει την αλήθεια. Έχω μια σελίδα στο Facebook που είναι προσωπική, /AlannahMyles και άλλη μία, /MovedToAlannahMyles που είναι περισσότερο για τον εορτασμό της μουσικής μου. Προήλθε με τη μορφή ενός ατυχήματος του Facebook, όταν μ' έκλεισε από τον προσωπικό λογαριασμό μου όταν το μετέτρεψα σε σελίδα, αλλά μου δίνει τη ψυχική ηρεμία να δίνω όσα είμαι άνετη να δώσω παραμένοντας σε έλεγχο για εκείνους που είναι δυνητικοί εισβολείς.

Rockoverdose.gr: Συνεχίζεις με τις “songwriting Mondays”;

@= Ναι, είχαμε "Songwriting Mondays» την Τετάρτη την περασμένη εβδομάδα, μπορεί να πρέπει να το μετακινήσουμε σε Τετ την επόμενη εβδομάδα λόγω του τριήμερου, αλλά γενικά, ναι.Τώρα χρησιμοποιώ το Garageband στο mac laptop μου για να ηχογραφώ τη διαδικασία σύνθεσης και η ποιότητα εγγραφής είναι σημαντικά βελτιωμένη σε σύγκριση με τον καιρό που έσωζα τις ιδέες μας σε ένα μικρό αργό κασετόφωνο το οποίο χάνει ακόμη περισσότερο την ποιότητα όταν μετατρέπεται σε MP3.

 

Rockoverdose.gr: Σε ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη συζήτηση που είχαμε Alannah, σου ευχόμαστε τα καλύτερα στα επόμενά σου βήματα! Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι για τους θαυμαστές σου εκεί έξω;

@= My fans ROCK!!!!

Σας ευχαριστώ για αυτή την ευκαιρία να φτάσουν τα λόγια μου στους οπαδούς μου.

Με εκτίμηση,

Alannah Myles

=@=

 

Για το Rock Overdose:
Ζήσης Πετκανάς

 

 

Comments