Οι Καναδοί Anvil, μπήκαν στα NRG Recording Studios στο Hollywood με παραγωγό τον Bob Marlette (Black Sabbath, Airbourne, Filter, Atreyu, Alice Cooper) για να ξεκινήσουν τις ηχογραφήσεις του νέου τους δίσκου “Hope In Hell”, ο οποίος αναμένεται στις αρχές καλοκαιριού μέσω της SPV/Steamhammer. Αυτός θα είναι και ο πρώτος δίσκος με τον μπασίστα Sal Italiano ο οποίος αντικατέστησε τον Glenn Gyorffy (Glenn Five) τον Ιανουάριο.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που το συγκρότημα συνεργάζεται με τον Marlette μετά το “Juggernaut Of Justice” που κυκλοφόρησε το Μάιο του 2011 μέσω της The End Records.
Για το Rockoverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου



