APOCALYPTICA: Είναι τιμή μας που παίξαμε με τους Metallica για τα 30 χρόνια τους

Οι Apocalyptica άνοιξαν την πρώτη από τις τέσσερις συναυλίες των Metallica για τα 30 τους χρόνια στις 5 Δεκεμβρίου.

 

Εκτός από το δικό τους set, το συγκρότημα ανέβηκε και στην σκηνή και έπαιξε μερικά κομμάτια μαζί με τους Metallica. Εάν και έχουν παίξει ως support των Metallica πάρα πολλές φορές, αυτή ήταν η πρώτη στην οποία πραγματικά μοιράστηκαν την σκηνή μαζί τους.

 

Ο Eicca Toppinen δήλωσε:

 

“Τι μπορεί να πεις για τους Metallica, όταν σε προσκαλούν να παίξεις μαζί τους στο πάρτι γενεθλίων τους; Μόνο ένα ΝΑΙ μπορείς να πεις! Είναι μεγάλη η τιμή που μας κάνανε και νιώθουμε πολύ ευτυχισμένοι που λάβαμε μέρος σε αυτό το μοναδικό show. Οι Metallica πάντα ήταν μία από τις μεγαλύτερες επιρροές μας, κάτι που κάνει αυτή την εμφάνιση ακόμα πιο ιδιαίτερη για εμάς. Cliff, James, Lars, Kirk, Rob και Jason… ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr