Ποιος καλύτερος τρόπος να υποδεχτεί κανείς σιγά σιγά τον χειμώνα, αν όχι με λίγο black metal από τη Νορβηγία; Το καλοκαιράκι τελείωσε και μας βρήκε ένας Σεπτέμβριος γεμάτος συναυλίες, από τις οποίες ανάμεσα στις πιο αναμενόμενες, ήταν αυτές των Dimmu Borgir σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Δεκαέξι ολόκληρα χρόνια χρειάστηκε να περάσουν από την τελευταία επίσκεψη...
Read more
Ανταπόκριση: DIMMU BORGIR, Gentihaa @ Principal Club Theater, Θεσσαλονίκη (24/09/2019)






