BEHEMOTH: Επιστροφή στις συναυλίες

Οι Πολωνοί extreme metallers Behemoth έδωσαν την πρώτη τους συναυλία μετά από ένα χρόνο, το περασμένο Σάββατο.

Ο frontman της μπάντας Adam “Nergal” Darski είχε διαγνωσθεί με λευχαιμία τον Αύγουστο του 2010. “Η μαγεία επέστρεψε φίλοι μου! Κάναμε τα πρώτα lives της αναγέννησης μας και οι αντιδράσεις του κοινού ήταν πολύ παραπάνω από αυτό που περιμέναμε.”

Οι Behemoth θέλουν να ευχαριστήσουν όλους όσους ήρθαν να δείξουν την υποστήριξη τους. Έχουμε μερικές συναυλίες ακόμα και μετά θα ξεκουραστούμε λίγο για το μεγάλο χτύπημα στην Ευρώπη τον Φεβρουάριο.”

Βίντεο από την εμφάνιση στις 8 Οκτωβρίου μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Για το Rockverdose.gr
Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr