BEHEMOTH: Ξεκινούν τις ηχογραφήσεις του νέου τους δίσκου τον Φεβρουάριο

Πριν από λίγες ημέρες, κατά τη διάρκεια της metal κρουαζιέρας Barge From Hell, το SkullNBones.com, μίλησε με τον τραγουδιστή των Behemoth, Adam “Nergal” Darksi.

 

Όταν τον ρώτησε για την πρόοδο του νέου δίσκου, είπε:

“Αυτό τον καιρό γράφουμε και κάνουμε αυτή τη κρουαζιέρα κυρίως για διακοπές απλά για να χαλαρώσουμε λίγο. Αλλά ακόμα και χθες, πριν από τη συναυλία έπαιζα με την κιθάρα μου και έγραφα κάποια πράγματα. Έβγαλα ένα riff που νομίζω θα καταλήξει στο δίσκο. Πραγματικά σκέφτομαι πολύ το δίσκο μου. Ονειρεύομαι το δίσκο μου. Όλα έχουν να κάνουμε με την κυκλοφορία που θα γίνει το φθινόπωρο της επόμενης χρονιάς. Αυτό είναι το σχέδιο. Ήδη έχουμε προγραμματίσει κάποια πράγματα. Θα πρέπει να μπούμε στο studio το Φεβρουάριο. Τώρα γράφουμε τα demo. Είναι σαν να κάνουμε πρόβες. Θα κάνουμε κάτι που δεν έχουμε κάνει ξανά: θα μπούμε στο studio, θα στήσουμε τον εξοπλισμό και απλά θα παίξουμε. Και θα ηχογραφήσουμε. Είναι πολύ δημιουργικό. Είναι νέο και έχει διαφορετική ενέργεια. Ακόμα κάνουμε κανονικά πρόβες στο δικό μας studio, αλλά είναι καλό να αλλάζεις περιβάλλον. Τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο θα πάμε στη Βαρσοβία όπου θα δουλέψουμε για το δίσκο. Όλη αυτή η αλλαγή θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Έχουμε γράψει πολλά πράγματα. Πρέπει να έχουμε 30 με 40 λεπτά μουσικής. Αλλά συνεχίζω να γράφω. Έχω ενθουσιαστεί με το νέο υλικό. Έχω αυτή την ιδέα: κάθε φορά που σκέφτομαι μία νέα ιδέα, νομίζω ότι είναι καλύτερη από τη προηγούμενη. Ελπίζω αυτό να σταματήσει κάποια στιγμή και να πω οκ τελείωσα.”

 

Για το Rockoverdose.gr

Απόστολος “Astaldo” Πανταζόγλου

Comments

rockoverdose.gr