BELIEVER – Μπαίνουν στο στούντιο τον επόμενο μήνα

Οι technical thrash metallers,BELIEVER,θα μπούν στο στούντιο τον επόμενο μήνα για να ηχογραφήσουν τον νέο τους δίσκο.

'Οπως είπε σε συνέντευξή του ο κιθαρίστας και τραγουδιστής τους Kurt Bachman,το γράψιμο των βασικών μερών έχει ολοκληρωθεί και μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες θα ξεκινήσουν να ηχογραφούν τα ντράμς.Σκοπεύουν να έχουν 12-13 κομμάτια στον δίσκο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα video όπου απαντά σε ερωτήσεις που τέθηκαν από οπαδούς μέσω του fb.

 

Για το Rockoverdose.gr

Πάνος Warlord Μπούγαλης

Comments

rockoverdose.gr