Οι Crimson Glory επιστρέφουν μετά από 14 χρόνια στην Ελλάδα σε Αθήνα - headliners του Up The Hammers - και στη Θεσσαλονίκη - μαζί με τους Triumpher.
O Ben Jackson, ιδρυτικό μέλος των Crimson Glory, μίλησε στο RockOverdose και στον Απόστολο "Astaldo" Πανταζόγλου σε συνέντευξη που θα ανέβει τις επόμενες ημέρες. Μέχρι τότε σας αφήνουμε με τον χαιρετισμό του Jackson στο ελληνικό κοινό.
"Σε όλους τους Έλληνες οπαδούς έχω να πω ότι ανυπομονώ να σας δω. Θα είμαστε εκεί σε λίγες ημέρες. Θα είμαστε εκεί και περιμένουμε πως και πώς να παίξουμε τη μουσική μας για εσάς, να σας δούμε όλους και να μιλήσουμε μαζί σας. Είστε πάντα εκπληκτικό κοινό!"
Αθήνα: https://www.facebook.com/events/1170381010814834
Θεσσαλονίκη: https://www.facebook.com/events/418347667426526








